{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.246 visninger | Oprettet:

Så kom min pige. {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede i onsdags et emne om at min jordemoder havde sagt ja til at jeg da selvfølgeligt skulle sættes igang.

Vi havde egentligt aftalt at jeg skulle have for-modnings-stikpillen fredag aften, men hun ringede så onsdag aften at lægen hun havde snakket med om det havde sagt "hvorfor vente til fredag når hun har termin torsdag?" så jeg fik den første stikpille torsdag aften kl 19.30.

Og kunne mærke den virkede efter en lille halv time.
Jordemoder og jeg snakkede så lidt frem og tilbage, og da der var meget stille og næsten ikke nogen på hverken svangrer-, barsels- eller fødselsgangen, kunne både manden og jeg få lov til at overnatte så vi var der HVIS nu der skulle ske noget i løbet af natten.

Det var nu også en rigtig god beslutning, for vågner omkring kl 4.15 og skal tisse, og pendler så en 3 gange mellem toilettet og sengen, og da manden 3. gang sidder op i sin seng tænker jeg hmm måske det er nok med det renderi nu.
Vi går så ud og tager en smøg for at få lidt ro i kroppene, og jeg begynder at mærke plukveerne/veerne begynder at nive mere og mere, og kl 5.08 er veerne så jeg lige kan gå rundt uden alt for meget besvær og snakke gennem dem.
Men derfra begyndte alle at løbe stærkt for at nå at blive klar til fødslen.
Jeg kommer over på fødestuen og når kun liige at få kørt 15-20 min ctg inden jordemoder kan høre på mig jeg snart får presseveer, så hun slukker og jeg bliver hjulpet over i fødekaret.
Når så kun lige ned i vandet før jeg får en mega kraftig presseve, og råber at hun skal komme NU! og det var også godt for den presse ve kom hovedet, og jeg pressede ikke med da det ellers ville gå for stærkt.
Der stoppede mine presseveer så egentligt lidt, og jordemoder begyndte at rumstere rundt med prinsessen, og da hun begyndte under en meget svag presseve at trække i hende, pressede jeg på for det gjorde fan-galme ondt at få de skuldre ud.

Og ud kom en blå slap prinsesse, der var godt 1½ minut om at skrige men så var hun også super som hun skulle være.

En stor baby (i forhold til de 2 første) på 3620 gram og 51 cm. Med et dejligt sovehjerte og kæmpe appetit smiley
Hun kom ud fredag kl 5.37 så ca en halv time fra første ve smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom min pige.
Kommentér på:
Så kom min pige.

Annonce