{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

Plukveer/ veer {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Har lige nogle spørgsmål håber i kan svare mig på dem smiley

Har en veninder som er i uge 38 og nogle dage hun har haft rigtige kraftige plukveer siden i onsdags tror jeg nok, og i mandags var hun inde på Nykøbing sygehus fordi hun havde så ondt og ikke får sovet, men de tjekkede om der var veer og om hun havde åbnet sig, der var ikke nok gang i veerne, og hun havde kub åbnet sig 1 cm. Så hun blev sendt hjem igen og fik så af vide hun skulle tage pernodiler, så hun kunne få sovet lidt.

Hun får ikke spist særlig meget kun til aften og alt ryger op igen, og hun har allerede tabt sig, det kan da ikke være særlig sundt hverken for hende eller barnet hvis hun skal have kræfter til fødslen ?
Hun har så tinget til sygehuset igen, men hvis vandet ikke er gået vil du ikke have hende ind ? Hvor langtid skal det stå på før de gør noget, jeg ser så til hende hver dag da jeg passer hendes dyr, da hun slet ikke kan holde ud at lave noget ?

Er det normalt man skal have det sådan inden fødslen rigtig går igang, for så frygter jeg da lidt når jeg skal føde, syntes det er vildt synd for hende, og er en person der slet ikke er vand til bare at ligge og have ondt af sig selv som hun siger.

Det blev vidst lidt langt, men håber i vil læse det af lige vel ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer/ veer
Kommentér på:
Plukveer/ veer

Annonce