{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Tegn på fødsel? {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Jeg har lige lidt spørgsmål smiley , Jeg har i den sidste tid, en 3-4 dage, gået og følt at fødslen godt kunne være nær??

Jeg har haft en træls og lettere smertefuld murren, ligesom mens smerter, i underlivet (har haft lettere mens smerter gennem hele graviditeten - dog ikke så hyppigt, eller smerteligt) ,

Jeg har desuden haft MANGE plukveer, både om dagen og om natten, dog ikke nogen som gør ondt, ?

Om aftenen, efter en lang dag selvfølgelig, får jeg nogle ordentlige prik agtige jag i underlivet, som er meget smertefulde, samtidig med at jeg får plukveer?

I dag har jeg haft svedeture, og træls mave, og har en underlig fornemmelse af at prinsessen gerne snart vil ud? Men ved ikke om det blot er fordi hun sætter sig fast, ? Hun har lagt med hovedet nedad siden uge 30, men ved ikke om hun sidder fast, eller det tror jeg hun gør, for har mærket hende presse sig ned i bæknet flere gange over de sidste par uger?

Hun skal ud i uge 37+? (uge 38) ca, da jeg har en sygdom i min mave, så bliver sat i gang der, hvis ikke der sker noget kritisk inden..

Men hvad siger i? Lyder det som om at hun godt kunne være på vej til at melde hendes ankomst snart, eller er det bare fordi jeg er ved at være så langt henne?

Beklager det blev så langt, smiley

Knus Marie, uge 35 (snart 36)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på fødsel?
Kommentér på:
Tegn på fødsel?

Annonce