{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Min FB Laangt {{forumTopicSubject}}

Den 25.08 kl 00:00 vågnede jeg og skulle tisse, da jeg havede slem bækkenløsning havde jeg lidt svært ved at komme ud af sengen. så da jeg kæmpede mig ud af sengen kom jeg til at tisse en lille smule i bukserene eller det troede jeg da. jeg kom ud på bdeværelset og fik tisset og skulle tørre mig kunne jeg mærke at jeg var våd helt op under maven og var meget våd mellem benene.. jeg gik hen og tændte lyset (plejer at lade lyset være slukket for ikke at vågne for meget hihi) nå men fik tændt lyset og kunne se der lå nogle store dryp på gulvet med orange/gult væske og det var også det der var på papiret jeg havde tørret mig med. jeg tænkte det var ikke mit vand for det var ikke ret meget. men jeg begyndte at få lidt små veer igen som jeg iøvrigt havde gået med de sidste to dage. nå men jeg blev enig med mig selv om at jeg lige ville ringe til FG og høre ad. De var ret sikker på det var mit vand der var gået men at jeg lige skulle tage et bind på i 15 min og se om der kom mere og ringe tilbage.. det gjorde jeg og der kom ikke en dråbe. så jeg tænkte nej så det nok ikke mit vand der er gået så jeg snakkede med FG igen og fik at vide at jeg skulle ringe igen om ca 3 timer hvis mine veer var blevet til noget..
MEN!! 5 min efter røret var lagt fik jeg vestorm jeg blev bombet med veer fik næsten ingen pauser og når jeg endelig havde var det i max 2 min. så ringede igen til FG og de sagde jeg gerne måtte komme.. jeg sagde til min kæreste vi bliver sikkert sendt hjem igen men skal vi ikke tage tingene med for en sikkerhed skyld.
på vej til FG var jeg lige ved at slå buler i taget for pokker da..
da vi ankom kom jeg ind i undersøgelsen og hun sagde mit vand var gået men lille pigen blorkerede så det var stoppet igen så hun trykkede lige så kom det sidste men det var grønt så jeg fik en føde stue med det samme.. kl var nu ca 02:00 og jeg havde stadig vestorm så fik nogle varme puder, men det var ikke så effiktivt og kl ca 03:30 bad jeg om epedural.. jeg havde ellers sagt den skulle jeg ikke have da jeg er skide bange for nåle. men jeg kunne bare ikke holde det ud ville bare gerne have en pause bare på 10 min.. kl 04.30 kom lægen og lagde den og det var da bare peace of cake hehe.. men desvære tog den kun smerterne i den ene side og lige lidt i den anden side, men det var da bedre ind ingen ting og fik da hvilet lidt.. ca kl 10. begyndte min presveer så småt og kl 11. kom jeg på fødelejet men måtte stadig ikke presse og det var da en irriternde føelse.. men så fik jeg en ny ven LATTERGAS!! ha så kunne jeg klare det og fik en god snak med JM om alt fra job til hundehvalpe hehe.. men min presveer gik i stå. så skulle have vestimulerenedrop så skulle vi jo ligge og vendte på at jeg fik preesveer igen og ca kl 14 var der godt gang i den og måtte begynde at skubbe lidt med..
ca kl. 14.30 sagde min JM at jeg var ved at have travlt hvis jeg skulle nå det inden vagtskifte kl 15.15. hvor jeg svarede ja ja det skulle vi nok nå jeg skal kun bruge 20 min når jeg må presse hehe. hvor hun sagde arh ja ja det plejer at tage min 1 time.. men kl 15 måtte jeg presse og kl 15.12 er hun født 3 min før vagt skifte hehe. men en dejlige pige på 3962g og 51cm.
Og det er da bare fantastisk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min FB Laangt
Kommentér på:
Min FB Laangt

Annonce