{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.698 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Tilmeldt:
9. sep 2011
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

skoldkopper? {{forumTopicSubject}}

Vi er i dag stået op til en pige som ser sådan her ud smiley hun har haft feber og opkast torsdag og fredag. I går troede vi hun var rask igen men i dag er hun slået ud. Har læst om skoldkopper og synes det lyder som det. Men synes ikke hun ser ud som de billeder der kommer frem.
Hvad synes I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoldkopper?
  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #1   16. feb 2014 Lige et til

    profilbillede
  • #2   16. feb 2014 Jeg tænker 3 dags feber i stedet, skoldkopper så kommer der blære på smiley

  • #3   16. feb 2014 Jeg tror også det er tredagesfeber. Clara har lige fået skoldkopper, og de ser anderledes ud.

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #4   16. feb 2014 Det er ikke skoldkopper.
    Det kan sagtens være et udslet forårsaget af virus!
    God bedring med hende!


  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #5   16. feb 2014 Har i nogle gode råd? Hun græder og græder og vil ikke have sin sut eller have at man rør hende smiley

  • #6   16. feb 2014 Det ligner det min niece har, og hun har børnesår smiley og det er os lige der ved øret og over alt, hendes startede os med 3dages feber.

  • #8   16. feb 2014 1813 vil nok gerne se hende.
    Stakkels lille pus. God bedring med hende smiley


  • #9   16. feb 2014 Har hun hindbær rød tunge. Det ligner skarlagensfeber. Det blev min søn ramt af i julen. Det kommer tit af en halsbetændelse som min søn også havede. Vi havede bare ikke opdaget det.
    Jeg ville tage en tur forbi vagtlægerne med hende og få det tjekket. Det kræver nemlig penicillin.


  • #10   16. feb 2014 Det ligner enten feber betonet udslæt eller tredages feber hvor der kommer udslæt. Tror hverken det er børnesår, eller skoldkopper..
    Når det får sådan røde pletter er det vigtigste at teste, og de forsvinder ved tryk på det eller ved at køre fingeren over dem, så der kort kommer almindelig farvet hud og derefter at pletten kommer tilbage igen.. Hvis pletten ikke forsvinder ved at trække en finger over huden så er det meget farligt og der skal ringes alarm med det samme.. Det kan være tegn på alvorlig sygdom.. Så tvær en gang over huden med en finger, og tjek at den kort er væk og så kommer frem igen..


  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #11   16. feb 2014 Vi var til lægevagten i formiddags og hun sagde at det er pga at hun har virus og feber. Så det er heldigvis ikke noget alvorligt smiley hun var okay frisk til aften. Hun spiste en del til aften og fjollede og snakkede smiley

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #12   17. feb 2014 Nej det ses til med de udslæt efter en virus infektion smiley

Kommentér på:
skoldkopper?

Annonce