{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Øv en weekend {{forumTopicSubject}}

Hver aften i sidste uge var det en kamp og få Mathilde til at sove, kæresten mente hun bare prøvede os af da hun jo er i den alder (11 mdr) torsdag aften var et mareridt og ingen af os fik en god nat, hun virkede ik syg da min kæreste kørte hende i DP og da jeg selv ligger syg tog min kusine hende efter DP, da kæresten og Mathilde så kommer hjem ved 18 tiden, hvæser Mathilde voldsomt , så vi ringer til vagtlægen, som beder os komme.

Da vi kommer til vagtlægen siger hun med det samme at det er astmatisk bronkitis og vi skal tage op til Kolding sygehus på børneafdelingen. En halv time senere står vi på børneafdelingen, hvor Mathilde får 4 skud medicin, og det virker heldigvis hurtigt. De siger så at da det er så slemt vil de indlægge hende og jeg bliver så ved hende. De regner med at vi kan komme hjem lørdag, men desværre var hun ik klar til det så først søndag kommer vi endelig hjem. Mathilde har det nu meget meget bedre og er stadig på medicin. Men puuha en oplevelse =/

Aarh, tak det hjalp og få det ud =) I dag blir prinsessen 11 mdr og hun er i sit strålende humør som altid, det er så dejligt smiley :) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv en weekend
Kommentér på:
Øv en weekend

Annonce