{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.909 visninger | Oprettet:

Endnu en forskrækkelse..... :( {{forumTopicSubject}}

Så skulle vi lige have en over næsen igen, som om trunten ikke snart har været nok igennem i hendes korte liv.

Torsdag da hun blev lagt til at sove til middag fik hun igen (feber)kramper, jeg fik fat i min mor, der passede på Melina mens jeg fik ringet 112, givet hende en stesolid mod kramperne, ringet til min mand og pakket en taske til sygehuset.....ambulancen kom og det hele gik meget stærkt.
De kunne ikke rigtigt få stoppet hendes kramper og måtte give hende mere stesolid både i ambulancen og på sygehuset, men de fik da styr på hende.
Vi røg på intensiv til overvågning i nogle timer. Der oppe havde de taget en masse blodprøver, hvor bla. hendes blodsukker var på 18, hvilket de sagde var fordi hendes krop var stresset.
Ved 20 tiden kom vi ned på børneafdelingen og da melina havde det nogenlunde ok, syntes de vi skulle tage hjem, dog på en åben indlæggelse.
Vi bad dog selv om at få taget en ny blodsukkerprøve inden vi tog hjem og den viste desværre 24.....pludselig havde vi en lille pige med sukkersyge:(
Vi blev til fredag, for at få styr på hvor meget insulin hun skal have og er nu sendt hjem til mandag, hvor hun skal ud og have en pumpe.....
Det går ok nedad med hendes tal, de er nu nede på 11, men skulle jo gerne ligge mellem 4-8.

Jeg tror ikke rigtigt på hun har sukkersyge, er af den opfattelse, at det har noget med hendes mave/tarm sygdom at gøre, men nu må vi se.

Nu har hun vist også prøvet nok med div. operationer mm. Lige som det går aller bedst får hun/vi lige et spark i hovedet igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en forskrækkelse..... :(
Kommentér på:
Endnu en forskrækkelse..... :(

Annonce