{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

nu må det være nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. skal bare have noget luft så håber at der er nogle af jer skønne tøser der vil lægge øre til ....

jeg fødte den 25 sep en dejlig dreng, men sidn er det gået ned af bakke.. han er født som stjernekigger og sad skævt i bækkenet, og siden han blev født har han sovet meget lidt og spist hele tiden og resten af tiden har han skreget af fulde kraft smiley den ene siger at han ikke får nærring nok den anden siger at der er rigeligt nærring i mælken og fr at gøre ondt værre så har han fået svamt (trøske) og det har gjordt at han har smittet mig så mine bryst vorter er fyldte af svamp, som går at de væsker og gør sindsygt ondt... så må malke ud.. på sygehusset malkede jeg 300 ml ud på begge og den lejede malkmaskine jeg har hjemme kan kun malke 100 ml ud og det tagr en krig og gør ondt øv altså og når man så ikke får mere søvn end 3 timer pr nat så er det sku ikke sjovt længere smiley jeg kan snart ikke mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu må det være nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   8. okt 2011 Er selv mor til en stjernekigger og som heller ikke lå i bækknet.

    Alt du skriver lyder HELT som min søn var.
    Ens sult center i hjernen, sidder lige ved siden af smerte centret. Derfor kan det være at han har ondt i nakke, skulder og haleben efterfødslen, og han så bare giver udtryk som sult.
    Børn som er født som stjernekiggere og ikke har ligget rigtigt i bækknet, får en SLEM medfart på vejen ud.
    Så jeg ved bare hvor hårdt det er for dig lige nu. Ønsker aldrig at opleve det igen

    Jeg var til kirupraktor 8 gange og fysioterapeut (staves) Men intet hjalp. Hvor bor du, for jeg kender en mand som kan hjælpe. Han hjalp Oliver på 2 behandlinger med healing. Han har bare fået det super godt, og jeg skulle bare ha ringet til ham noget før.

    Trøske kan han dog ikke hjælpe med, det skal du have brentan hos lægen.

    Skriv en PB så kan jeg skrive hans nummer.


  • #2   8. okt 2011 Lyder som om han ikke bliver ordenligt mæt..:(
    Jeg tror jeg ville prøve at give ham noget ME så i begge kan få lidt ro og dine bryster kan blive normale igen!!!
    Du skal selvfølgelig stadig malke ud så det ikke går istå!!!..;)

    Har du fået noget til at smøre jeres svamp med??? Det er faktisk smartes at smøre sit bryst og så ligge ham til så han får det ordenligt ind på læberne..;)

    Rigtig god bedring med det hele..;) husk jeg stadig har en pumpe hvis det er???


  • #3   8. okt 2011 min datter lå skævt i mt bækken og derfor var hun et rigtig skrigebarn da hun kom til verden ...
    Hun var nemlig skæv i nakke og skuldre pga hun havde stået skævt i mig ....
    der skulle gå 4 mdr med hylen og skrigen , trætte brugte forældre , søskene som hele tide lige måtte vente osv , før en sundhedplejerske fortalte mig om KST ( kranio sakral terapi )
    Jeg var desperat og tog afsted samme dag ....
    2 behandlinger , så havde jeg verdens gladeste baby , som spise godt og sov flere timer i træk og kun vågnede 1 gang om natten ...

    Jeg har lige haft henvist en af vores nære venner til KST og de fik kun 1 behandling så var skævheden væk ....


  • #4   8. okt 2011 Okay, kan godt høre der er andre ting der spiller ind!!:) hehe

  • #5   8. okt 2011 KST er fantastisk, det er også det ham jeg kender kan. Sammen med healing er det fantastisk.
    Min søn kunne ikke løfte hovedet selv, når han lå på maven. Efter 5 mdr ringede jeg til Kurt, og han gav ham 1 behandling, så kunne ungen løfte hovedet selv, dreje fra side til side. Og han blev så glad.
    Behøver ikke at sige at jeg stor tuede af lettelse.


  • #6   8. okt 2011 anja: hvad er det???

  • #8   8. okt 2011 ok ja for jeg er fuldstændg færdig... kan snart ikke klare mere og har så dårlig samvittighed overfor søren (storbroren) smiley

  • #9   8. okt 2011 Prøv at ring til den klinik tættest på dig. Forklar at han var stjernekigger og ikke lå rigtigt i bækknet, samt alle de andre ting du skrev. Så kan de hurtigt svare dig på om de kan hjælpe.

  • #10   8. okt 2011 Forstår godt at du har dårlig samvittighed. Det ville jeg også have hvis jeg havde større børn.
    Man er fuldstændig magtesløs. Ked af det, træt og kan ikke få tingene til at hænge sammen.
    Men prøv at snak med dem, og så håber jeg det hjælper.


  • #11   8. okt 2011 Er næsten sikker på at det er fordi han er skæv i nakke, skuldre og halebenet.

  • #12   8. okt 2011 ja det må jeg prøve smiley hva med kiroprakter er der nogen der har go erfaring med dette??

  • #13   8. okt 2011 Min søn kom ud ved kejsersnit, hvor de også ofte får et ryk.
    Han var skæv i nakken, og i ryggen, samt spændt i lænden.

    Vi var til kiropraktor 3-4 gange og så havde han slet ikke ondt mere, han begyndte at rejse hovedet mv.

    Så vi har god erfaring med kiro :O)


  • #14   8. okt 2011 Zoneterapi skulle også kunne hjælpe. det hjalp min søn med skævhed i nakken efter at være blevet taget med tang. behandlinger så var det ovre
    Pøj pøj med det smiley


  • #15   8. okt 2011 Hvis jeg var dig, ville jeg tage ham et smut til kiropraktor, da der højst sandsynligt er noget der sidder i klemme..
    Når det så er tjekket og hvis han stadig er meget ked, ville jeg nok overveje om hvor vigtigt amningen er for dig - og om man ikke skulle give ham flaske i stedet eller i hvertfald supplere..

    Håber det bedste for dig og guldklumpen.


  • #16   8. okt 2011 Vi har også gået til zoneterapi, men det var nu pga. luft i maven smiley

  • #17   8. okt 2011 Enten KST eller kiropraktor.

    Min søn var på samme måde, og efter den 1. behandling ved kiropraktor fik vi en skøn søn smiley Det viste sig at han var låst i nakken og i lænden, og desuden havde vand i ørerne(Ørelægen konstaterede)


  • #19   8. okt 2011 Tilslutter mig olivers mor.
    Min datter var også stjernekigger og blevet hevet ud med sugekop.

    Hun havde også kolik og skreg mange timer i løbet af aftenen..

    Vi gik 6 gange til kiropraktor, så var det helt væk. Det var pga låste nakkehvirvler.


  • #20   9. okt 2011 tusind tak for alle rådene tøser jeg må ringe imorgen

  • #21   9. okt 2011 foreslår at du prøver og give noget mme for og se om han bliver bedre mæt og måske så kan sove lidt bedre... så kan dine bryster også få lidt tid til og hele

  • #22   9. okt 2011 jeg har i nat givet halv/halv modermælk og erstatning og det er gået ritig godt s nu må vi se i nat om det bare var det der skulle til eller om han bare skulle samle kræfter til i nat lol

  • #23   9. okt 2011 Umildbart lyder det på mig som om han er sulten og du skal have lidt ro, men som jeg skrev længere oppe har jeg ikke forstand på det med stjernekiggere så vil helst ikke blande mig, men det koster jo ikke noget at prøve at give ham lidt der mætter bedre og ser om det hjælper inden man bruger en masse penge på behandlinger!!;)

    Rigtig god bedring med jer begge..;)


  • #24   9. okt 2011 jo tak ss

  • #25   9. okt 2011 da jeg fødte min søn for 2 år siden var jeg utroligt opsat på og amme og brugte 1½ måned på og få det til og fungere men det mælk jeg havde blev aldrig til den mælk der skal mætte det blev ved med kun og være det der tynde plask der normalt kun kommer i starten derfor var han aldrig mæt og derfor sov han aldrig og det gik også hårdt ud over mig... jeg sys du skal overveje stærkt om du sys det er værd at amme for jeg sys det ku lyde som om din søn ikk bliver ordenligt mæt af din mælk... det er synd både for ham OG for dig.,.... om ikk andet så prøv på forsøgsbasis et par dage kun og give ham mme og se hvorn han reagerer på det... for hvis han begynder og sove bedre så er det på grund af din mælk ikk mætter nok... forbered dig dog på at du nok godt kan opleve han vil få lidt problemer med hård mave..

Kommentér på:
nu må det være nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce