{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.987 visninger | Oprettet:

dræn og forkølelse? {{forumTopicSubject}}

Hejsa... Min pige på snart 22 måneder skal have dræn i ørene om 14 dage. Hun har væske/snot i ørene, snot næse konstant og vågner om natten. Dette har stået på siden november sidste år. Håber virkelig at det bliver bedre, men er dog lidt nervøs. Hvad har i af erfaringer med dræn??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dræn og forkølelse?
  • #1   1. apr 2011 jeg har udelukkende gode erfaringer
    mine to yngste har begge haft dræn.
    min datter havde konstant mellemørebetændelse og kunne intet hører. så hun græd meget og var ret hys fordi hun jo ikke kunne forstå os, det forsvandt en uge efter drænene var kommet i

    min yngste søn havde også konstant mellemørebetændelse, som vi ligeledes slap for da han fik dræn

    vær dog opmærksom på at barnet kan være meget følsom og måske direkte bange/ked af det ved høje lyde 1 uge til 14 daqe efter, da alt jo pludselig bliver højere


  • #3   1. apr 2011 jeg har været rigti glad for min har fået det, men vil dog agvare dig det kan godt være grimt når de vågner efter narcocen især hvis de fjerne polyper for så kan de gost bløde lidt ud af munden og jeg fik det ikke aafvide og blev rigtgi bange

  • #4   1. apr 2011 gode erfaringer, det blev klart bedre for marcus, men man skal ikke tro at alt så bare fungerer 100% og man ikke længere skal bekymre sig om ører..
    her gruer vi stadig for hver forkølelse, 9 ud af 10 gange betyder det nemlig en tur til ørelægen, endten for at få suget ørene, få dråber, eller i værste tilfælde for at få nye dræn, dog forekommer forkølelserne ikke helt så ofte mere, men nu ved vi jo efterhånden hvad det er når ørene flyder (MØB) og vi ved hvornår vi skal gøre mere end se tiden an, det der er svært er når ørene ikke flyder men knægten har alle andre symptomer på ørebøvl (sover dårligt, vil helst ikke ligge ned, ked af det ved sengetid, irritabel og on/off feber) så er det vi endten ser tiden an ret længe, eller tager tl ørelægen hvor vi slet ikke er sikre på det har noget med dem at gøre..

    men de gode ting ved dem når de virker, som de heldigvis gør det meste af tiden ;o)
    marcus begyndte straks at høre meget bedre efter han fik dem, hans sprog har udviklet sig super godt (han er på niveau med en på 2,5 år, selvom han kun er knap 2 år) han blev en meget mere harmonisk glad dreng, og sov med det samme meget bedre og mere ensformigt..

    så alt i alt er vi meget glade for drænene, men som sagt er bekymringerne ikke helt ovre endnu.


  • #6   1. apr 2011 Marcus er også ekstremt meget ørebarn, fik dræn i da han var knap 10 mdr selvom det egentligt hedder først efter 1 år, og havde haft mere eller mindre kronisk MØB siden han var 5 mdr gammel..

  • #8   1. apr 2011 nææh hvad skulle det hjælpe??? har jeg aldrig hørt skulle hjælpe på ørene.

Kommentér på:
dræn og forkølelse?

Annonce