{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.621 visninger | Oprettet:

Min Søn bider ..:) {{forumTopicSubject}}

Hej
Min søn på 11 mdr bider mig når vi leger,hygger. er træt.han er også begyndt at bide sin far og søster...så vi alle har blå mærker..:) har prøvet med div. bide ringe osv.han har haft 6 tænder siden jan. Kan det være nye tænder eller er det kærligt ment...:) min datter har aldrig gjort det.....-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Søn bider ..:)
  • #1   2. jun 2010 Det samme gjorde vores søn, og når han gjorde det, fik han et stille og roligt nej, det nytter ikke noget at blive vildt sur, for så bliver det hurtig sjovt!

    Vores søn gjorde det heller ikke i en ond menning, men han havde mange øreproblemer, og var tit meget ked af det, og så var det en måde at få lidt mere opmærksomhed på, og i den alder, sker der SÅ mange ting i deres små hoveder, og det er der nogle børn, som har svært ved at udtrykke, og så det at bide, en "nem" løsning for dem..

    Mian :o)


  • #2   2. jun 2010 ja det har jeg prøvet...; ) og han bliver ked kan jeg se.. men han bliver ved..men kan jo prøve indtil han måske han forstå det

  • #3   2. jun 2010 han fik lagt dræn i mandags..tænke også på om dette kunne være derfor? men sp kommer i morgen pga.han intet tager på¨i hans sygdoms perioner...

  • #4   2. jun 2010 jeg bliver ikke sur på ham tænker bare på om det er hans måde at udtrykke sig på...??men det gør ond..) og min datter fik et kæmpe bide mærke i går /(hun er to svært at forklare hende hvis det er kærligt ment)

  • #5   2. jun 2010 jeg vil ikk råde dig til a bide igen da du ikk rigtigt lære ham han ikk må bide hvis du må.. ikk andet a gøre ind a blive ved med a sige nej og stoppe legen med det samme når han bider kan i ikk lege og husk a ha øjen kontakt med ham når du siger bestemt nej .. det er en fase de fleste børn ska igemmen..

  • #6   2. jun 2010 Jeg bider ikke igen..:) synes bare det er fustrerende..: ) da han er en super dejlig dreng...

  • #7   2. jun 2010 Som skervet, bed vores søn, i den periode han havde ondt i ørene, men da hans øreproblemer stoppede, stoppede han også med at bide..

    Så indtilvidere ville jeg give ham et roligt Nej, men heller ikke mere end det, da det nok er/har været et udtryk for smerte (Det var det her i huset)
    Og så længe han ved, at det Ikke er okay, så skal det nok stoppe, men ja, det er selvfølgelig ikke helt nemt at forklare storsøster!

    :o)


  • #8   2. jun 2010 Jeg har en veninde, hendes søn bed også når de hyggede, legede og nussede, og hendes læge og SP sagde at det var fordi han bliver SÅ glad og kan ikke styre alle de glade følelser han fik, og derfor kom han ud med det på den måde!! smiley ..


  • #9   2. jun 2010 Tunsind tak for alle jers svar...;o)

Kommentér på:
Min Søn bider ..:)

Annonce