{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

dræn overstået :) {{forumTopicSubject}}

jeg har i dag været ved ørelæge med Linea fordi hun skulle have dræn, da hun har utallige gange haft mellemørs betændelse siden hun var ganske lille,

men nu slipper hun langt om længe for at få ondt hvis hun skulle få det igen smiley

fasten klarede hun rigtig flot smiley

og da hun skulle i narkose var hun bare super dygtig, hun lå stille og roligt og trak vejret, og blev ikke ked af det, da hun begyndte at kunne mærke det gik ind, klemte hun lige mine hænder til hun sov smiley og da hun vågnede var hun lige lidt forvirret, men var stadig ikke ked af det,
hun var så sød og hun var helt tåget som havde hun drukket smiley

men alt i alt var hun bare kanon god er bare så stolt af hende og så flot hun klarede det hele.:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dræn overstået :)
  • #1   20. aug 2009 hvor gammel er hun??
    Jeg kan huske en af de mange gange jeg fik lagt dræn der syns jeg ikk det var serligt sjovt..


  • #2   20. aug 2009 Hvor flot - forstår godt du er stolt :o)

    Min nevø har fået lagt dræn 2 gange nu, desværre opdagede de for sent han havde brug for det så han er godt bagud med at snakke da han var 70 % døv..


  • #3   20. aug 2009 hun er 2 ½ år gammel smiley

    Linea er heldigvis ikke bagud i sproget tvært imod er hun et godt stykke fremme i forhold til hendes alder smiley hun snakker utrolig godt. smiley


  • #4   20. aug 2009 Dejligt at det gik godt smiley

  • #5   20. aug 2009 ja det er rigtig dejligt smiley

    hun klarede det meget bedere end mor smiley selvf. begyndte jeg jo at tude da jeg skulle forlade rummet, var sindsyg bange men det var jeg heldigvis god til at skjule hos hende, så hun ikke blev bange smiley


  • #6   20. aug 2009 Ved du om det er arveligt at man har problemer med ørene.. jeg har fået fortalt at jeg var halv døv på det ene øre og har gået i taleinstitut, ved ikk om det er grundet det eller ilt mangel ved fødslen, men mit sp er om det er arveligt?? jeg har flere gange fået fået lagt dræn da jeg var lille..

  • #7   20. aug 2009 nej det skulle det ikke være, vi har kun 2 i vores familie med som er ''ørebørn'' min søsters yngste og så min datter, ingen andre i familien har haft vrøøvl med ørene så tror ikke det er arveligt smiley

    men du må ikke hænge mig op på det, for som ssagt tror jeg kun at det ikke er arveligt smiley


Kommentér på:
dræn overstået :)

Annonce