{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Jeg prøver igen MELLEMØRE betændelse.. {{forumTopicSubject}}

Havde skrevet det for et par dage siden INGEN havde skrevet noget som helst.. smiley

Var jo til vagtlægen lørdag hvor lægen sagde starten på mellemøresbe. og skrev nike var nærmere autisktisk og ik intra i sine omgivelser WHAT. og intet om hans ører havde han skrevet

Så var vi deroppe igen søndag :
hvor en anden sagde der var intet a se og grinede a det der autisme og han var god i sine omgivelser.. men vi ku kontakte hals ører næse afdelingen..

Mandag:
tog vi til egen læge han sagde os nike var pæn i ørerne og intet galt med ham at det måske var tænderne der var måske flere på vej.. Men han vidste ik hvorfor han tog sig til ørene..? Men skulle give ham 7½ ml panodil´3* daglig.

Han er stadig lidt pyldret og vil ik sove i sin egen seng idag har jeg været streng og virkelig holdt ved han sover i sin egen seng HAN ER LIGE FALDET I SØVN .. smiley Gab 1½ time.. Han tager isg stadig til ørene og virker som om han har ondt..!!
hvis det fortætter tager jeg til lægen igen han har været sådan i over 1 uge..!! men giver det et par dage..
Men med alle hans 8 tænder har han været rød i numeren og haft en smugle feber så det virker underligt...!!

Nogle har har prøvet noget lign???



Han græder hver gang han bliver lagt ned


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg prøver igen MELLEMØRE betændelse..
  • #1   22. maj 2008 Stå ved at du mener han har ørebetændelse eller andre gener i ørene.. Har du overvejet om det er fordi han får mælkeprodukter?
    Jeg får selv ondt i ørene når jeg har fået for mange mælkeprodukter..


  • #2   22. maj 2008 ja det har jeg med min den mindste datter.
    hun grad også hver gang vi lagde hende ned. Vi fik afvide at hun havde mild melleøresbetændelse på højre øre. Og nu skal hun have dræn i begge øre.
    Hvis Jeg var dig vil jeg blive ved med at kontakte lægen, for det er ikke kun tænder, der er et eller andet gal.


  • #3   22. maj 2008 Jeg har været til vagt lægen lørdag (står der os) hvor han sagde det var lidt mellemøre betændelse.. Hvor jeg sku komme tilbage og det gjorde jeg søndag DER VAR IK NOGET!!! Mandag tog jeg til egen læge som os sagde der intet var med hans ører de så så pæne ud!!!
    Men nu er gråden vær her de sidste par dage.. Men han tager sig stadig til ørerne..!! SOm om noget irritener ham.. og han græder stadig når han bliver lagt ned..!

    Og skal lige siges ham i lørdags FATTEDE ik en skid og anede ik en skid..
    Han sagde det med ørerne og skrev noget helt 3dje i jonalen. AT nike var nærmere autiskisk (er han overhoved ik og man kan ik bedømme sådan noget i sådan en tidlig alder)
    Og skrev intet om hans ører..!
    Og skal os siges nike har været snotter og hostet.. og hans fortænder er lige kommet ud.. Måske det har noget a gøre synes bare det er underligt han tager sig til ørene når der intet er med dem..



    Hvad var det med mælken *fisk*


  • #4   22. maj 2008 Gråden er gået mere væk de sidste par dage sku der stå smiley

  • #5   22. maj 2008 JEg ka ik tåle mælk.. Dvs at får jeg får mange mælkeprodukter: Mælk, yoghurt osv.. Så begynder jeg at få ondt i mine øre.. Da jeg var lille fik jeg konstant mellemøresbetædendelse af det..

  • #6   22. maj 2008 hvad fanden bilder sådan en vagtlæde sig ind..... uanset om jeres dreng nu skulle være "autistisk" så er det da ikke en diagnose han skal sidde og uddele ved vagtlægekonsultationer !!!! det er det da alt for alvorligt til.

  • #7   22. maj 2008 Bonnie
    Helt enig.. Han var træt og gad ik kigge rundt kun på mig.. Så var han fraværende og nærmere autist..!!

    *fisk*
    Okay ku være jeg sku få undersøgt det om han ka tåle det.. bare underligt har adrig haft problemer med ham før nu den sidste uge og han er snart 1 år.. og har fået mølk ja længe..


  • #8   22. maj 2008 Min mor siger jeg skal sagsøge ham for a have sagt sådan..!!

  • #9   23. maj 2008 ja men nike havde ik feber eller lign.... Han er kommet over sig igen dog er han lidt pylret stadig.. Men børn ændre sig os hele tiden..!! smiley

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #10   23. maj 2008 Min datter tog sig en overgang meget til ørene og begyndte at skrige meget når hun blev lagt i seng. Vi troede straks at det var mellemøresbetændelse, da hendes far var et ørebarn da han var lille og blev opereret i ørene 5 gange, så vi var meget på vagt. Det viste sig så heldigvis "bare" at være vand i øregangen som generede hende. Dette var en øre, næse hals læge der fandt dette, de kan som regl finde ud af hvad der er med de små, mere end vores alm læge kan da de har den uddannelse som kræver.
    Mit råd er prøv at tage til en øre næse hals læge og høre hvad han har at sige. Det kan være det er mellemøresbetændelse eller som i mit tilfælde vand i øregangen. Håber dette råd kan hjælpe dig lidt i din søgen.


  • #11   24. maj 2008 Jeanette S

    Det sagde vagtlægen os jeg sku.. Men så tog jeg til egen læge.. Men han sagde der overhoved ik var noget.. Han har kløet hul i begge sine ører( lyder voldsomt men det er det ik) Men stadig der må være noget med de ører siden han klør hul og tager sig til dem og græder når han bliver lagt ned..!! fx når han skal sove elle rskal skiftes..!! Men synes ik det er der så meget mere det græderi men han tager sig stadig til ørene..!! Og MEGET når han bluver sur...


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #12   24. maj 2008 Min egen læge sagde også at der ikke var noget med ørene. Så jeg syntes du skal ta og lave en tid ved øre næse hals lægen. for de ved lidt mere om det end den alm læge.

  • #13   13. jun 2008 bedste råd. tag og kontakt en ørelæge det er det bedste du kan gøre og så får du 100procent svar, vi have noget af samme problem, at hun ik døjede med ørene osv. men det gjorde hun og har bla. dren i idag. så kontak ørelægen. de ved hvad de siger og laver, det gør lægen og vagtlægen ik

  • #14   16. jun 2008 Har været a sted med ham her i sidste uge.. og han har tryk på ørene.. og skal tilses igen til september...!! Ellers går det meget godt igen.. smiley

Kommentér på:
Jeg prøver igen MELLEMØRE betændelse..

Annonce