{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mellemørers betændelse???
  • #1   17. maj 2008 hmm hvis han har mellemørers betændelse kan/har han MANGE smerter. lider selv meget af det, sørg for at evt. give noget smertestillende. og lad ham ligge med hoved højt, da det gør mere ondt når man ligger helt ned... håber ikke det bliver være... held og lykke med ham...

  • #2   17. maj 2008 er det pensilin (staves forkert) han ik vil give ham? det gjord emin vagtlæge godt nok den gang, nu har vi døjet med mellemørsbetændelse siden min datter var 8 mdr. til nu 2 til august. men hun har dog dren i idag.

  • #3   17. maj 2008 godt råd, bland 1 til 10 ædike i vand altså 1 skefuld edike og 10 skefuld vand og skylde hans øre i det, og så giv ham noget børne pernodil... godt rådfra min ørelæge

  • #4   17. maj 2008 og hvis han ik vil sove så læg nogle bøger eller ligende under madrassen ved hovedet så han kommer højere op , så er trykket lidt anderledes i øret.

  • #5   17. maj 2008 det er første gang han har det han er 10 mrd. Nej antibilotika (Hmm kan ik stave det) Han sover nu men hvis det er slemt imorgen os så ligger jeg bøger under smiley

    Han har fået panodil inden han kom i seng så han ik ha ondt..!!


  • #6   17. maj 2008 det er også pinselin heheheh det er bare oret for det... men synes bestemt det er synd i skal vente til mandag. Men må jeg give et godt råd? ring til en ørelæge i stedet for lægen og sig det er meget slemt og han vil ik sove smør lidt på, det er det bedste, for de har mere forstand på det. taler af erfaring. kommer ud fra aalborg har jeg en god ørelæge.

  • #7   18. maj 2008 vagtlægen sagde det ik var slemt og han var ik døsig..!!
    Men ringer til lægen mandag og ser hvad de siger.. og hvis det bliver værre imorgen så tager jeg til vagtlægen igen og håber det er en anden som er på job som muligvis vil give ham noget hvis det er.. Han vil gerne sove men har et helved inden han skal sove og om dagen for han vil hænge hele tiden og kan jo ik være på 24/7.. hele dagen har jeg dårlig ku lave mad til os ..


  • #8   18. maj 2008 michelle ja han kan godt være rød men så plejer de få noget til at dryppe i øret ja har været hele turen igennem med det hele

  • #9   18. maj 2008 okay vil nok for når øret er rødt der inde er der fordi der har været mellemørsbetændelse eller fordi det kommerog det røde øre kan være irritabel for barnet, derfor kan man få noget at skylde øret med. det har vi altid fået ellers har jeg bedt om det ogdet hjælper med det sammen.

Kommentér på:
mellemørers betændelse???

Annonce