{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.647 visninger | Oprettet:

Forældremyndighed {{forumTopicSubject}}

Har et problem med min eks(min søns far)
Han truer og i starten siger han fordi vi ellers havde et godt venskab, så gik det i stykker og han sagde venskab eller amtet?
så sagde jeg amtet(skal lige siges a vi har en aftale i amtet)men han ville ændre samværsaftalen...og nu er dødelig gal fordi jeg holder min søn tilbage pga han er på stoffer nu og har flere der har sagt det plus han har skrevet det på sms selv at han har taget en streg...samt han står til 6mdr for røveriforsøg...og drikker lidt i hverdagene...plus har meldt ham til politiet flere gange fordi han står på min bopæl og glor ind gemmen mine vinduer..og har truet mig med at jeg skal holde øje...skal lige siges alt det her er sket på ca 1½ mdr....Står jeg godt`?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældremyndighed
  • #1   19. mar 2013 Altså hvis barnet ikke har haft meget kontakt og du kan bevise han er på stoffer så står du godt ja..
    Har selv været der og i og med min datter altid har boet ved mig havde han ikke noget og sige ud over han fik samvær hos mig nogle timer hver uge.. At han så ikke dukkede op i 13 mdr det var så hans fejl og hun anede ikke hvem han egentlig var..


Kommentér på:
Forældremyndighed

Annonce