{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.130 visninger | Oprettet:

er så skuffet lige nu {{forumTopicSubject}}

Ja så er den gal igen dog ikke helt med noget af det i plejer at høre fra mig af

Der har været en masse konflikter mellem min far og min forlovet rune
Sidst her for lidt over en måned siden hvor rune prøvede at sætte min far lidt på plads i tlf. Ved at forsvare mig og fortælle at jeg er fyldt 18 og ikke skal makke ret

Nåh men min far blev pisse sur og rune blev pisse sur
De har ikke snakket sammen siden andet end at de begge snakker lort om hinanden når jeg er der

Nu er vi så blevet inviteret til min farmors fødselsdag men rune har sagt at han ikke vil komme fordi min far kommer
Og fordi de ikke har fået snakket om problemerne
Skal lige siges at min far er ikke god til at den slags men lægger det bag sig og tolerere folk

Rune derimod er overbevist om at min far skylder ham en undskyldning og vil ikke se ham før

Jeg sidder så tilbage som en lus mellem to negle
Og tænker jeg kan bare ikke være sammen med en som melder fra fester i min familie fordi han ikke kan med min far

Tja ved ikke hvad jeg ville med det her oplæg nok bare lette hjertet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er så skuffet lige nu
  • #1   26. jan 2013 det er godt nok en trælst situation at stå i. især fordi du nok ikke kan gøre ret meget for at det bliver bedre.
    ville nok sige til manden at hvis han synes din far skylder ham en undskyldning, må han jo ringe/tage over til ham og få taget den snak som din mand mener er nødvendig.
    min mening er så os at man bør få snakket det igennem, især når de skal døjes med hinanden i forhåbentligt mange år smiley


  • #2   27. jan 2013 Ja min far har bare aldrig været den type og slet ikke typen der siger undskyld
    Men ja har måtte skrive til min farmor at rune er ude og spille


  • #3   27. jan 2013 måske er det heller ikke nødvendigt med en undskyldning, når det kommer til stykket, men mere en løsning på hvordan de skal omgåes fremad rettet.
    de kan være enige om at være uenige. men på en fornuftig måde.


  • #4   27. jan 2013 Ja du har nok ret har spurgt rune om han ikke vil prøve at sende en sms til min far i morgen

  • #5   27. jan 2013 Ææææh....hvis han forsvarer dig og tager et skænderi på dine vegne for at passe på dig er det vel for pokker ikke ham der skal sende sms? Er det ikke dig der burde gøre det så? Er det ikke dig der burde sige til din far hvad han skal blande sig i eller ej? Og yderligere også at han må acceptere dit valg af kæreste?

  • #7   27. jan 2013 Enig med de to andre!

  • #8   27. jan 2013 Melder mig også enig med MT.

  • #10   27. jan 2013 Kan et stykke hen ad vejen godt forstå din kæreste....
    På den anden side er der jo ikke tale om at I er inviteret til noget hos din far, men derimod din farmor og for mig gør det altså en stor forskel....det er jo ikke hende din kæreste har en konflikt med (i hvert fald ikke som jeg læser det) og det vil sige at hun også bliver en del af konflikten uden at ville det....
    Personligt ville jeg ikke acceptere at en tredjepart bliver inddraget i deres konflikt.
    Så må din kæreste, efter min mening, vise sig som en voksen, tage med til din farmor og så ignorere din far...og så er det vist nødvendigt at du får gjort klart overfor dem begge to, at det på ingen måde er fair overfor dig at de ikke kan enes.


  • #11   27. jan 2013 Jeg forstår ham godt var jeg ham ille jeg nærmere være skuffet over dig.. Du burde være glad for han forsvarer dig.. Synes dog det er forkert han blander din farmor ind i det eftersom hun ikke kan gøre for det..var jeg din kæreste tog jeg med men snakkede ikke med din far og jeg synes da du bør vælge om du er glad for at han sagde det til din far eller ej.. Er du glad for det skal du jo bakke op omkring det istedet for at være konfliktsky.. Ellers skal du jo sige til din kæreste at han ikke skal forsvare/ hjælpe dig mod din far.. Personligt ville jeg sige til min farmor at de havde lidt uenigheder og om i ikke kunne placeres så i ikke sad ligeoverfor hinanden..

  • #12   27. jan 2013 Se sådan havde jeg faktisk ikke set på det nu kan jeg godt se at det ikke er rune der er gal på den

    Tror nok hellere jeg selv må tage fat i min far og fortælle ham hvor skabet skal stå


  • #13   27. jan 2013 Jeg ville tage til din farmor s fødselsdag alene uden din kæreste

    Vis de to kamp haner ikk kan finde ud af det..

    Det skal ikk gå ud over din farmors dag..


Kommentér på:
er så skuffet lige nu

Annonce