{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.937 visninger | Oprettet:

Vi er ikke enige o_O {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har snakket om at begynde PB2..
(Ehm - temmelig meget hemmeligt, hvis nogen er ven med mig på fjæs)

Vi snakkede så om "hvad nu hvis", efter de emner der på det seneste har været omkring defekter og abort..
Jeg er 100% afklaret med, at jeg ikke kan magte et sygt barn og at jeg SLET ikke vil byde Monique at blive tilsidesat, fordi lillebrøster er syg.
Jeg ville helt sikkert få en abort, hvis barnet ville være multihandicappet, have svære defekter eller have DS. -

MEN problemet er, at min kæreste er uenig og mener at vi skal beholde uanset hvordan det lige ser ud..

Nu er jeg næsten mere bange for at blive gravid, end jeg glæder mig til det - for jeg kommer simpelthen IKKE til at gennemføre en graviditet med et meget sygt barn..


Hvad pokker gør man lige i den situation?? :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi er ikke enige o_O
  • #1   8. nov 2012 Får det 100% afklaret inden graviditeten , og ellers må i tage det som det kommer smiley
    Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud smukke smiley

    Jeg tror også man kan tænke hvad man vil, men man ved først hvad man egentlig vil når det bliver aktuelt .


  • #2   8. nov 2012 Jaa det er sgu en svær en /: Jeg har samme holdning sindig, og det har min kæreste også, så dit dilemma kommer jeg ikke i ..

    Men den er sgu svær, er han 110% sikker at det er det han vil ? Kan han ikke se det når du f.eks siger det med at Moniques ville blive sat til side ? For det er da et væsentlig faktor synes jeg jo ..


  • #3   8. nov 2012 Der tror jeg Fru Nøhr har ret, tror aldrig man kan helt 100 før man sidder i det smiley

  • #4   8. nov 2012 Det skræmmer mig ekstremt at han har det sådan.

    Hans kusine har en datter med DS og hun siger at havde hun vidst det dengang havde hun ikke fået hende..
    INGEN tvivl om at hun er en dejlig pige, men det har været hårdt for hendes mor og hun bor heller ikke hjemme.

    Jeg synes det gør det utrolig meget nemmere for mig, at blive afklaret med at det ikke er ønsket, når en mor til en med DS siger at de selv ville vælge fra.


  • #5   8. nov 2012 Helt enig, og kender faktisk lignende situation hvor forældrene elsker barnet ubetinget men hvis de havde vist det. . .

  • #6   8. nov 2012 Og der er INGEN tvivl om at hans kusine elsker sin datter! - Men som hun selv siger, hun vil ikke undvære hende for noget, men hun ville jo ikke have kendt hende så.

  • #7   8. nov 2012 Igår da vi snakkede om det, virkede han helt afvisende overfor den mulighed.
    Jeg KAN IKKE sætte hverken mig selv eller min datter i den situation.. Min datter ER her og det er mit job at passe hende, det vil være en meget stor opgave hvis man også står med et sygt barn.

    Jeg har i forvejen chance for at give min egen sygdom videre - hvilket også giver mig ekstemt dårlig samvittighed.


  • #8   8. nov 2012 Her er det mig som ville beholde og min mand, der ville vælge fra. Det vidste jeg inden vi blev gravide, men tænkte nok at vi jo sikkert ikke kom i den situation, hvor valget skulle træffes. Og BUM, så sad vi der til nf scanning og fik et tal på 1:140.... Heldigvis viste moderkagebiopsien, at vi ikke var nødsaget til at blive enig!

    Men jeg skal ikke have flere børn nu! Jeg ville slet ikke turde det... For det SKAL være en fælles beslutning og jeg ville ikke ane hvordan vi skulle komme frem til den... Og jeg er heller ikke klar til at skulle forlade min mand, i værste tilfælde, for at sætte et barn til verden!


  • #10   9. nov 2012 Linda er det ikke ligegyldigt?

Kommentér på:
Vi er ikke enige o_O

Annonce