{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Min kæreste chokere mig. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg vil lige dele nogle gode oplevelser jeg har med min kæreste i øjeblikket smiley

For ca. 2 uger siden kom min kæreste hjem til mig med de flotteste blomster jeg nogensinde havde set! Hans grund var bare at når han kører rundt på arbejdet, så kom han til at tænke over nogle ting, og så skulle jeg have blomster! smiley

Igår sad vi bare og så fjernsyn og så tager han min hånd som så ofte, men så kigger han på mig og siger: "vil du gifte dig med dig?" Hold da op hvor var det chokkende og uventet. Jeg blev bare så lykkelig! Og jeg sagde jo selvfølgelig ja. smiley


Vi har lige fået en lille søn her i december, og vi skal ikke have flere børn før om flere år. Men jeg fik ikke min menstuation her den anden dag og vi snakkede om at det var bare ikke det rigtige tidspunkt at få nummer to, så hvis jeg var gravid, så skulle det være en abort, men i morges fik jeg så min menstruation og jeg sendte ham en sms og at jeg havde fået det, så var svaret: "Øv skat :)" Og jeg spurgte selvfølgelig, hvorfor svaret var øv, når vi nu havde talt om det, men han sagde bare :" det kunne da have været meget hyggeligt"
Hold da op, sådan troede jeg slet ikke han havde det!

Men, hvor er jeg dog glad for ham! Jeg svæver på en lyserød sky idag, og jeg tænker på ham hele tiden! Han har aldrig været så følsom før, så jeg er jo helt chokeret. smiley

Jaa, jeg ville dele det med her, for jeg måtte jo sige det til nogen, men alle jeg kender er jo på arbejde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kæreste chokere mig.
Kommentér på:
Min kæreste chokere mig.

Annonce