{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Kæresten er skredet/ændring af adresse {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg står i den triste situation at min kæreste igennem næsten 8 år er gået fra mig. Vi har sammen et hus.
Men da han allerede er begyndt at se/snakke med hans eks kæreste igen, kan jeg simpelthen ikke bo under samme tag som ham, da det gør for ondt.
Mig og William er så derfor flyttet ud til min mor.
Men kan jeg så lovligt flytte min adresse ud til min mor, selvom jeg står som medejer af huset? Og hvem kan skal jeg evt henvende mig til for at få et svar?

Tak fordi i gad at læse med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten er skredet/ændring af adresse
  • #1   5. dec 2010 Hvor lyder det godt, kan kan det være vi kan klare os økonomisk, Ved i om jeg stadig kan få hjælp ved kommune, tænker på de ekstre ydelser som enlig mor, hvis jeg har adresse hos min mor?

  • #3   5. dec 2010 Du skal bare være sikker på at du stoler 100% på din x. Jeg gjorde det samme, men brændte min bro og ødelagde resten af mit liv. Alle brevene blev sendt til vores fælles hus, altså hans adresse, og han "glemte" lige at fortælle mig at der kom post. Så 7 mdr senere fik jeg et brev ind af døren, at vores hus var sat på tvang, og det viste sig at han havde boet i huset uden at betale 5 flade øre. Jeg kunne intet gøre for havde jo ikke lige den sum penge til at redde huset ud af tvang.

    Så pas på....


  • #4   5. dec 2010 Tusind tak for jeres svar. Det er rart at hører at man stadig kan få økonomisk hjælp selvom jeg er tvunget til at bo hos min mor.

    Ja huset skal sælges, håber på det går stærkt.

    Joelina's mor: Hvis jeg flytter min adresse kommer brevene vel til den adresse jeg opholder mig på. Men ved at han også er meget interesseret i at sælge så vi begge får mindst mulig gæld ud a det.


  • #5   5. dec 2010 Synes bare der er så meget der skal ordnes smiley Ved slet ikke hvor jeg skal starte.

  • #6   5. dec 2010 Hvis brevene står i jeres begges navne så bliver de sendt til den adresse der tilhøre huset.
    Jeg troede jo også at min x ville ud af det med mindst mulig gæld, men jeg troede forkert. Han skulle overtage huset, der var lavet skøde og det hele som var sendt videre. Ringede til advokaten en gang om ugen og han blev ved med at sige at der var styr på det og jeg snart var økonomisk ude af det. Advokaten løj bare, for det han sagde passede ikke og huset endte på tvang.

    Jeg siger også bare at du skal være helt sikker på du stoler 100 % på ham, ellers ender du med håret i postkassen.

    Jeg kommer aldrig til at eje noget igen,og jeg mener virkelig aldrig.

    Men pøj pøj med det håber det bedste for dig. Det andet ville jeg næsten ikke ønske for min væreste fjende.

    Det gav mange psykiske slag.


Kommentér på:
Kæresten er skredet/ændring af adresse

Annonce