{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.716 visninger | Oprettet:

Jeg er ved at knække :'( {{forumTopicSubject}}

Vi har fra start været et stærkt team, både med mange nedture fra starten af vores forhold, men også mange opture.
Vi har været kærester i knap 3 år, og vi har sammen en dejlig dreng på 8 måneder, det har været en prøvelse, da min bedre halvdel endnu ikke helt har lært at sige hvad han tænker og hvad der nogle gange går ham på.
Jeg er derimod meget åben, og siger tingene ligeud smiley
Jeg går stadig på barsel, og vores dreng har været en strid bandit, især nu hvor tænderne er på vej, og det følger selvfølgelig med, i know smiley
,men udover at skulle klare bettemand, er der også en hytte der skal ryddes op, tøj der skal vaskes og mad der skal laves og selvfølgelig handles ind smiley
Nu er jeg simpelthen ved at få nok, jeg skal jage på min bedre halvdel, han rider ikke samme dag han sadler smiley
Jeg er konstant træt, får afbrudt søvn da min bedre halvdel snorker som en bjørn, vores søn der vågner pga tænderne, jeg kunne sætte mig ned i hjørnet og græde, jeg føler mig brugt helt op smiley
Jeg er træt af at skulle virke som den sure kæreste der hele tiden skal sige, "ryd op efter dig selv" "flyt dit tøj" "er du sød at hjælpe med at rydde op" "er du sød at hjælpe med rengøring" "er du sød at tage din søn lidt" ..... smiley
Mon det nogensinde bliver bedre, mon han forstår alvoren, mon han lytter efter når jeg siger noget!
Vi har tit snakket om det, og hver gang siger han det samme " jeg ved godt at jeg ikke laver noget, det skal jeg nok blive bedre til", det holder Max en måned, og så starter vi forfra.

Er alle mænd sådan?

Undskyld mit råb, men det skulle simpelthen ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er ved at knække :'(
  • #3   6. aug 2015 Jeg ved hvordan du har det, jeg har bare to børn istedet for. En lille på 4 mdr og en på 3 der er for vildt i trodsalderen smiley

    For det meste står jeg alene med dem fordi manden arbejder meget og altid liige skal et eller andet når han har fri. Eller også sidder han bare i sofaen.. Jeg står også selv med oprydning, rengøring, tøjvask, indkøb, madlavning, hunde luftning osv osv osv. Alt det imens jeg heller ikke får mere end max to timers sammenhængende søvn af gangen - og det er højt sat smiley

    Jeg har "lært at leve med det", efter at jeg som dig har forsøgt at banke igennem et utal af gange - uden held. Det er pisse hårdt og træls ja, men man kan vænne sig til meget, hvis ikke man ønsker at smide manden ud smiley
    Har desværre ingen råd, ville bare sige at du ikke er alene smiley


Kommentér på:
Jeg er ved at knække :'(

Annonce