{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.290 visninger | Oprettet:

madpakke inspiration {{forumTopicSubject}}

Hej de damer mon ikke der er andre end mig som lige har et barn som er startet i skole og nu skal have madpakker med. Så derfor tænkte jeg at det kunne være sjov, hyggeligt og inspirerende at lave en tråd med billeder og forslag til mad pakken.
Her er min den stores madpakke som skal holde hele dagen.
Beklager billede det blev da rigtig dårligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  madpakke inspiration
  • #2   12. aug 2014 Her har min datter, 4 halve med pålæg som behager fruen, og lidt grønsager i madpakken.
    til 10. Dagen har hun frugt, brød, riskiks, eller hvad der behager.

    Og kl 14 får de mad af skolen.


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #3   12. aug 2014 Nu er der madordning i min drengs børnehave, så jeg har ikke så meget styr på det med madpakker - men vil bare anbefale gruppen på facebook der hedder Madpakke gruppen smiley der er rigtig mange gode ideer

  • #4   12. aug 2014 Emma går i børnehave og har osse fire halve med og en halv bolle ,

    Så har hun som regl melon( vand- honning- og ja bare det melon så hun lige glad) med da det damens favorit frugt, så har hun agurke stænger gulerødder tomater vindruer på skift ikk det samme hver dag,
    Så jar hun enten oste haps eller et bæger skyr eller Fign stang eller rosiner.
    Så har hun mysli bar med nødder eller nødder eller riskiks.

    Jeg blander lidt af det hele ,men aldrig det samme to dage i træk for undgå kedelig mad pak.

    Så får hun en kød rest med af aftens maden eller kartofler. Skal nok ligge et billede ind i morgen tidlig smøre den ikk før om morgen


  • #5   12. aug 2014 Vi er også gået fra fuld madordning til Ingen så det er også noget anderledes..
    fru. Jensen hold da op synes det lyder af meget men er det jo nok ikke... spiser hun det hele eller ??
    Min egen datter har en del tilbage i sin madpakke.

    1989 tak for forslaget det må jeg prøve at se på


  • #6   12. aug 2014 Mor til Emma lyder som en go mad
    pakke. Min datter er lidt kræsen så synes godt det kan være svært at være super kreativ...


  • #7   13. aug 2014 Min datter er ikk kræsen hun spiser alt osse om aften så det dejlig.

    Her billede af hendes mad pak fra i dag fx


    profilbillede
  • #8   13. aug 2014 Og frugt.

    profilbillede
  • #9   13. aug 2014 Alt det spiser hun fra kl 7 til kl 14:30 R jeg henter hende så der måske en halv banan tilbage men ikk ret meget.

  • #10   13. aug 2014 Dejligt når ungerne ikke er kræsne.
    Lærke er måske heller ikke kræsen men der er nogle ting hun ikke gider


  • #11   14. aug 2014 De t ,er der osse her bønner fx men tilbyder hende dem hver gang vi får dem og nogen gange får hun dem faktisk spist men ja det skønt man ikk behøver tænke .. Åh hvad skal vi have til aften hvad kan Emma li hvad kan vi li osv det skønt, dog kan hun ikk fordrage pizza og mc donals med så det må moren undvære ??

  • #13   18. aug 2014 Herhjemme får den store(i børnehaven godt nok) sandwichs med,pålæg, salat, agurk, tomat, pepper frugt og miraclewip. ved siden af er der en ostehaps, pakke rosiner, samt grønt og frugt stykker, som regel agurk/gulerod stænger og æble eller vindruer skåret i mindre bidder smiley

Kommentér på:
madpakke inspiration

Annonce