{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.848 visninger | Oprettet:

.. : D
.. : D
Tilmeldt:
13. jul 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Kan æl teste blive påvirket af mulig graviditet {{forumTopicSubject}}

Hej Derude.. Jeg forventer mens den 1 august.. Jer har på det seneste oplevet ubehag i siderne lige over hoften og hvidt udflåd.. Jeg tog så en æl test idag for sjovs skyld og den var meget tydelig.. Har ikke oplevet så en tydelig streg Før... Smerten starter over hoften og går ned omkring bækkenet.. Kan æl test reagere på graviditet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan æl teste blive påvirket af mulig graviditet
  • .. : D
    .. : D Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #1   29. jul 2014 Billed af test

    profilbillede
  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #2   29. jul 2014 Jeg har hørt at de godt kan blive påvirket. Men en ægløsningstest skal være hel tydelig ligesom den anden streg, dette kan betyde at du snart har æggeløsning ellers også at du har haft. Men prøv eventuelt en graviditets test hvis du er tvivl smiley

  • #3   30. jul 2014 Som Sara skriver så er den test du viser negativ.. En positiv æl test er begge streger lige tydelige eller test stregen er tydeligere end control stregen..
    Men jo en æl test kan reagere på graviditet, i min første graviditet lavede jeg en meget positiv æl test (havde ikke kunnet på noget tidspunkt) tog så en gt og den var så også positiv..


  • .. : D
    .. : D Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #4   30. jul 2014 Syntes den er meget tydelig i forhold til andre æl teste jeg tog i denne cyklus..

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #5   30. jul 2014 Jamen så er det måske fordi du nærmere dig din æggeløsning. Den bliver jo tydeligere for hver gang man nærmere sig og svagere og svagere når man har haft æggeløsning smiley

  • #6   30. jul 2014 ÆL test skal se sådan ud som den sidste

    profilbillede
  • #7   4. aug 2014 Ja, det kan de godt smiley Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, og bagefter denne positive ÆL test smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Kan æl teste blive påvirket af mulig graviditet

Annonce