{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.667 visninger | Oprettet:

Projekt ammestop skudt igang {{forumTopicSubject}}

Hej:) ja så kom tiden altså. Havde besluttet mig for af Jonathan i denne uge skulle stoppe med amningen da han har ferie og det er lidt nemmere med søvnløse nætter. Det blev så i nat vi startede fordi at han var så træt da jeg puttede ham st han bare faldt i søvn uden brystet og så var det jo oplagt. Han vågnede så ved en 4 tiden til morgen og blev noget ked af det da han ikk kunne få noget. Men nu er vi stået op og han har glemt det igen smiley men har i nogle gode råd til de næste par nætter indtil han har accepteret det er slut med det ? Altså både nogle råd til putningen og selve natten når han vågner, han sover ved mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt ammestop skudt igang
  • #1   20. jul 2014 Vand og sut (hvis han bruger den)
    Også ellers masse trøst.
    Vi stoppede også amning om natten da han var 7 mrd. Og det var med gråd så vi gik med ham i armene og med sut. Han faldt i søvn igen. Det var gerne far der gik med ham. Så han ikke duftede mig/maden. Men da far også havde arbejde tog jeg selv hverdagene
    Jeg havde trapper så meget ud så han kun fik bryst om natten.

    Held og lykke. Det skal nok gå okay smiley


  • #2   20. jul 2014 Tak smiley ja denne gang skal det gå, jeg har prøvet før men der er det gået galt når han er blevet dybt ulykkelig ved putningen, men nu er vi ovre den første nat, jeg har et meget fyldt bryst så får nok rigtig ondt men han har ikk ammet siden igår morges så tænker at jo længere tid der går jo nemmere

  • #3   20. jul 2014 Så er han lagt til at sove til middag. Han nægter at drikke vand inden han skal sove, sutten bliver smidt væk og min hånd bliver skubbet væk når jeg vil nusse ham så det foregik med en godnatsang og at jeg sad ved ham til han sov.
    Puha jeg syntes det er underligt ikk at skulle amme mere. Det er faktisk lidt hårdt, er jeg den eneste der har haft det sådan ? Men det er jo tiden. Havde sagt max halvandet år og der er nu gået lidt over 19 måneder, han er en stor dreng og de mener i vuggestuen at han vil blive lidt mere interesseret i rugbrød og hans frugt og grønt når han ikk ammer mere. Og så kan jeg også komme over på noget andet blodfortyndende medicin hvor jeg ikk behøver at få taget blodprøver hele tiden


  • #4   20. jul 2014 19 måneder!?!?! Så er det vist også på tide.

    Puh jeg havde fået nok efter 2 og der stoppede amningen 100% for os og jeg kommer ALDRIG til at amme igen andet end lige råmælken!


  • #5   20. jul 2014 Camilla ja men jeg har været så heldig at det har været en hyggestund og så har der været en del hvor jeg har sagt at ej nu det et dårligt tidspunkt at tage Den tryghed fra ham og når jeg har prøvet har han skreget og så har jeg givet mig. Men ikke denne gang smiley

  • #6   20. jul 2014 Ville ønske jeg kunne have ammet lidt længere. Men knægten sagde selv stop, og nægtede at amme mere efter 8 mdrs alderen... Det var hårdt for mig smiley haha... Synes da det er fint at amme så længe barnet og moren har lyst til det. Så det er da bare fedt for jer at i har kunne forsætte så længe.

    Jeg har desværre ingen god råd, for det var nærmest fra den ene dag til den anden Laurits selv "sagde" stop. smiley men held og lykke med putningen i aften.


  • #7   20. jul 2014 Om det er så voldsomt på tide, er da 100% en smagssag. Det et sgu en underlig kommentar Camilla.

    Prøv at vende den om, hvis nogen skrev "2 mdr?? Så er du da iso stoppet ALT for tidligt!"


  • #8   20. jul 2014 ACS > Folk må da gerne mene det var for tidligt, men jeg producerede ikke nok til at mætte hende, så efter både amning og mme i 1 md gik jeg over på mme og ammede om natten, men ungen sov igennem om 2 mdrs så var det jo slut..



  • #9   20. jul 2014 Camilla var ik helt sådan du fik det fremlagt først smiley der skriver du at du fik nok efter 2 måneder og aldrig kommer til at amme igen. Ud fra det kan jeg godt følge de tavs skriver:)

    Kezia tak smiley tror faktisk nok det skal komme til at gå. Han faldt i søvn til middag og sov i 2 timer og eneste problem for mig er lige nu at jeg snart ligner en med ret flotte siliconebabser:D mine gør bare ondt så ville godt undvære smiley


  • #10   20. jul 2014 Nej, men jeg synes det var det mest skrækkelige at amme, så kan slet ikke forstå at nogen kan blive ved så længe efter det overhovedet er nødvendigt..
    men er jo klart en smagssag..

    held og lykke om ikke andet.


  • #11   20. jul 2014 Camilla ja det er heldigvis forskelligt smiley jeg syntes det var så hyggeligt. Jeg har faktisk grædt flere gange Idag fordi det nu er slut. Men det er det helt rigtige at slutte nu og han virker også som om han har forstået jeg mener det smiley

  • #12   21. jul 2014 Her hvor jeg bor har vi en der ammede alle sine børn til de var 5 år.
    De kunne nede på legepladsen bare løbe hen og hive op i blusen, for de skulle have en lille tår at stille tørstende på- det syntes jeg er for langtid.
    Men ikke 1.5år
    Jeg cille havde ønsket jeg også kunne - kunne jeg godt. Men da det eneste amme måltid var kl. 3 om natten skulle det ikke Være smiley jeg havde brug for at sove. Og min dreng havde ikke brud for det måltid smiley

    Hvordan er jeres nat gået ?


  • #13   21. jul 2014 SSP jeg er virkelig også den eneste i min omgangskreds som har børn og har ammet så længe. Nogle er imponeret over jeg har kunne blive ved andre forstår det slet ikk. Men jeg er glad for det. Vi har nydt vores hyggestund og Jonathan har fået det bedste med sig smiley men ja 5 år er alt for lang tid :S

    Vores nat er faktisk gået godt. Han sov lidt over 21, og knirkede lige lidt da jeg kom ind i seng, faldt i søvn på sofaen så kom ind lige i 2. Men han lagde sig bare ned igen og vågnede så lidt over 7.
    Jeg har vanvittig ondt og har et meget knudret bryst men det er også det eneste


  • #14   21. jul 2014 Varmt bad og masser let så du lige får taget trykket smiley
    Dejligt det er gået så godt..


  • #15   21. jul 2014 Sad med varmpude på hele aftenen igår uden der kom noget. Måtte til sidst massere lidt så der kom lidt ud. Og har lige haft en varm våd klud på igen og trykket lidt ud. Men har fået sendt nogle piller på apoteket så jef kan få det stoppet :)!

  • #16   21. jul 2014 Varmt bad og massage er guld mod ømme spændte "madkasser" smiley

  • #17   21. jul 2014 Jeg må prøve smiley det er virkelig slemt det her i hvert fald. Men håber også bare pillerne virker hurtigt.

  • #18   21. jul 2014 Jeg kan huske da jeg vågnede med spændte kasser efter en nat uden amning, gik i dejlig varmt bad og så sprøjtede mælken bare ud smiley

  • #19   21. jul 2014 Kan godt forestille mig det. Sådan var det i starten lige efter han var blevet født. Det løb det bare jeg sad op. Syntes egentlig også det underligt det ikk siver nu hvor der er så meget

  • #20   21. jul 2014 Jubii. Kan vist kalde det projekt lykkedes, Jonathan er Idag faldet i søvn uden gråd og uden at forsøge At blive ammet. Og jeg har taget min første Pille til at stoppe produktionen så nu er der ingen vej uden om. smiley

Kommentér på:
Projekt ammestop skudt igang

Annonce