{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

dåb/navngivning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Nu er dato, menu, invitationer, ønsker osv i forbindelse med min søns navngivningsfest på plads!
Så nu er det kun det praktiske ved selve arrangementet jeg mangler; pynt og indhold.
Hvad har I pyntet med?
Og har I haft nogle underholdnings-ting i baghånden også?
Jeg er lidt blank ifht selve festens indhold når vi ikke taler om maden. Håber I kan hjælpe lidt smiley


Kommentarer på:  dåb/navngivning
  • #1   19. jul 2014 vi har en tradition her, med at min mormor, laver bordpynt, hun laver en dame, der holder baby der er heklet osv, så et hoveder, med hue, sut osv, med en ring på, der bliver brugt til servietringe, og så nogle små ris børn kalder vi dem, kroppen er lavet et stykke stof der fyldes med ris, og så får den hoveder på og hue på. og en rangle. smiley det er ret sødet, og meget specielt:-)

  • #2   21. jul 2014 Min søn blev døbt i går smiley fik desværre ikke taget billeder med min telefon, men servietterne var foldet som en skjorte og havde så printet min søns hoved ud, og lagt på smiley (håber det gir mening)
    Derudover havde vi foldet kasser og sat billeder på, og lavet min søns fodaftryk på sten smiley


  • #3   22. jul 2014 Kreativt. smiley
    Men hvad med selve arrangementet? Var det bare spise - snakke - åbne gaver - Farvel? Eller????


  • #4   23. jul 2014 de dåbe jeg har har deltaget i(tro vores bliver lige sådan) der var vi i kirke, så ud hvor dåben skulle holdes, hvor man lige snakkde lidt og åbnede gaver, så spisning, og så farvel og god søndag:-) da mage skal på arbejde om mandagen er det ikke så meget andet, vi har dog snakket om at vi vil indrage en leg eller to da her skal børn med osv. så en gang rundbold eller noget vil de nok blive udsat for ( glæder mig til at se deres reaktion) min mand og jeg er en del aktive så hvofor skulle vi ikke da også lige have en leg den dag:-)

  • #5   23. jul 2014 obs, og så ovevejer jeg en skattejagt til ungerne:-)

  • #6   24. jul 2014 Vi holder navngivning en lørdag. Og i november måned. Så det er nok indendørs aktivitet jeg skal ud i smiley

  • #7   24. jul 2014 Og vi starter med kage bord kl.14 og buffet kl.18

  • #8   31. jul 2014 Vi var i kirken kl.09.00 så vi var i mine forældres have omkring kl.10.15, vi snakkede og fik ordnet brunch buffet, så spiste vi, og hyggede, der blev spillet konge spil, så åbnede vi gaver, spiste kage og hyggede med mere konge spil og snak, og derefter begyndte gæsterne stille og roligt at tage hjem smiley

Kommentér på:
dåb/navngivning

Annonce