{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.753 visninger | Oprettet:

Vintertøj, hvilken str? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley har overvejet ligeså snart flyverdragtet osv kommer på tilbud så at købe til Jonathan selvom der går nogle måneder inden han kommer til at bruge det.
Men er i tvivl, han er 19 måneder nu og bruger 92. Ville i turde købe den str til til vinter eller hvad ville i gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vintertøj, hvilken str?
  • #2   8. jul 2014 Okay smiley syntes det er virkelig svært. Han har brugt 86 siden han var 9 måneder ca og voksede helt ud at det for en måned eller halvanden siden. Men så har han perioder hvor han vokser helt vildt hurtigt

  • #4   8. jul 2014 Ja, Det ville bare være så smart hvis man kunne købe der inden sæsonen for det starter

  • #5   8. jul 2014 Jeg er heller ikke fan af at man køber tingene for tidligt. De vokser meget forskelligt, og ofte mest om sommeren, så måske er han i 104 til den tid. Jeg ville vente, der er med garanti også tilbud til vinter. Så er det jo bare sidste års modeller. smiley

  • #6   8. jul 2014 Min yngste pige hun er 3,5 år, hun er lige vokset ud af 98 og bruger nu 104..

    Jeg ville købe den i 98 smiley


  • #7   9. jul 2014 Her gjorde jeg det sidste år og tænkte 2,3 år så kan han da helt sikkert passe 92, men næh nej han skulle så have 86. Så måtte jeg ud og købe 86 til ham. Har så gemt 92 til i år (han er pt stadig i 86/92). Og han bliver 3 år her til september. Og kan han så ikke passe det må jeg jo bare sælge det og købe en anden str. Så er man indstillet på måske at bare skulle sælge det igen kan man sagtens tage chancen...:-)

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #9   12. jul 2014 Jeg ville ikke turde købe så tidligt, det er utrolig svært at bedømme allerede nu.
    William er 4½ og bruger stadig 98 i noget og 104 i andet smiley


  • #10   14. jul 2014 Jeg købte flyverdragt sidste år i August måned i str. 86, til Smilla som ville være 1,5 år om vinteren. Den passede heldigvis perfekt, men i år ved jeg ikke heelt om jeg tør gøre det samme smiley Hun svinger nemlig imellem 92-98 i tøj lige nu, så jeg ser lige tiden an smiley

Kommentér på:
Vintertøj, hvilken str?

Annonce