{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev barnevognen bestilt :D
  • #1   8. apr 2014 Nope man siger jo også at det bringer uheld at få den hjem før baby er født

  • #2   8. apr 2014 Tror ikke på sådan noget smiley Men håber det da ikke, for der er længe til baby bliver født, men der går alligevel også 8 uger inden butikken har fået den hjem smiley

  • #3   8. apr 2014 Hehe ved jeg heller om vi gør. Men vi venter lidt endnu med at købe til lillebror

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #4   8. apr 2014 Vi har købt vores brugt, men i super flot stand. Med både 2 madrasser, lift, regnslag, myggenet, parasol og termotaske til 2 sutteflasker smiley Den har stået hos os, siden jeg var 20 uger, er nu 24+4 smiley Vi er ikke overtroisk, men har da tænkt tanken..

  • #5   8. apr 2014 Vi køber også alle vores andre ting brugt, men lige barnvognen ville jeg ikke gå på kompromis med, den ville jeg have fra ny smiley
    Vi har fravalgt lift til vores barnevogn.
    Jeg er ca i uge 26 når vi får barnevognen hjem, er 18+3 nu. Men hold op jeg gerne vil have den vogn hjem, og noget at ligge i den så jeg kan komme ud og trille ture smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #6   8. apr 2014 Sådan har jeg det også smiley Jeg kan slet ikke vente til prinsessen kommer til verden, og har endda dato på, da jeg skal have planlagt kejsersnit, har ikke selv valgt det.. Men nej hvor jeg synes, der er længe til den 18.07.2014, som bliver Freia's fødselsdag, medmindre mit vand går før. Er så utålmodig og glæder mig meget til at blive mor smiley

  • #7   8. apr 2014 Nu bliver jeg lige nysgerrig, hvorfor har i fravalgt lift? smiley

  • #8   9. apr 2014 Karina ja, og jeg skal vente heeeeeelt til den 6/9, højest sandsynligt længere tid! smiley
    Tenna vi har valgt at bruge voksipose i stedet for en lift smiley


  • #9   9. apr 2014 Pernille: Okay smiley Vi var bare så glade for vores lift at jeg slet ikke kan forestille mig at undvære den, selvom vi også har en voksi smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #10   9. apr 2014 Ja, der er selvfølgelig noget længere til, men tro mig, nogle gange går det hele meget stærkt smiley Der er nu 100 dage, til min prinsesse kommer til verden ?

  • #11   9. apr 2014 Dejligt, jeg har faktisk kun købt et sæt tøj indtil videre har ikke besluttet mig for hvilken barnevogn jeg vil have og hvis jeg køber en masse nu så ved jeg ikke hvad jeg skal lave når jeg går på barsel:)

  • #12   9. apr 2014 Tenna vi har jo ikke prøvet det før, så tror meget det er en smagssag og hvad man vænner sig til smiley

    Vi har heller ikke rigtigt købt andet end barnevognen endnu smiley Jeg går sygemeldt, så jeg har egentlig massere tid til at købe babyting, men det er nu mest hyggeligt når faren kan være med smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #13   9. apr 2014 Må jeg spørge hvorfor du er sygemeldt ?

  • sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #14   9. apr 2014 Vi har også købt vores barnevogn, er heller ikke overtroisk.
    Har det også sådan lidt at vi jo skal genbruge den til den næste og så har vi jo også barnevognen hjemme smiley
    Vi har også fået lidt andre ting, men det er arve gods fra nevøer og niece smiley


  • #15   10. apr 2014 Sv hvor dejligt med arvegods smiley

    Karina jeg er sygemeldt med stress og depression.. Inden jeg blev sygemeldt når jeg blev rigtig stresset begyndte jeg at pletbløde, besvime og få ondt i brystkassen, så min læge mente det var det bedste for mig smiley Har været sygemeldt hele min graviditet, og når kun at blive raskmeldt inden jeg skal på barsel smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #16   10. apr 2014 Hold da op, det lyder godt nok lidt ubehageligt, det du oplever. .Håber det bedste for dig og den lille.

  • #17   10. apr 2014 Karina ja der er nogle perioder er bedre end andre. Har heldigvis en helt fantastisk mand som altid tilsidesætter alting for at støtte og hjælpe mig igennem tingene. Dog kan jeg mærke at efter jeg har fået den sygemelding og der er kommet lidt ro på alting at der er længere tid imellem de dårlige perioder. Men det skal da nok gå, det er svært at gå rundt og være deprimeret med et lille mirakel indeni sig smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #18   11. apr 2014 Det lyder godt, og ja du fuldstændig ret i, at det er svært at føle sig deprimeret, når der vokser et lille mirakel inde i maven smiley Godt at hører, at din mand støtter dig igennem alting, det er meget vigtigt, specielt når i venter barn.

    Min kæreste og jeg, var selv til 2. Lægeundersøgelse idag, hvor Lægen sagde, at alt var i den skønneste orden. Super dejligt smiley dog er jeg meget øm i siderne af livmoderen og fik at vide, at det kunne skyldes plukker. Hun lagde mærke til dem, da hun skulle mærke på min mave.


  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #19   14. apr 2014 Vi har også lige købt barnevogn (sidste søndag). Også en Emmaljunga Big star supreme smiley smiley

  • #20   15. apr 2014 Altid dejligt at høre baby er okay og alt er som det skal være Karina:-)
    Vi er lige kommet hjem fra scanning i dag, og vi venter os en lille pige smiley Vidste dog godt det blev en pige, men manden ville gerne lige have lægens ord på det smiley

    Ihh hvor fedt 31+! Hvad farve bestilte I i?


  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #21   15. apr 2014 Sort smiley Hvad med jer?

Kommentér på:
Så blev barnevognen bestilt :D

Annonce