{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Maiken T
Maiken T
Tilmeldt:
2. apr 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 7

Hvilken barnevogn? {{forumTopicSubject}}

Jeg venter mig, og skal ud og have mig en barnevogn... Jeg ønsker en multibarnevogn der kan det hele, men hvilken er dette?

Mine forestillinger:

Så lille og let som muligt, skal fylde så lidt som muligt i en bil
Skal kunne fungere fra baby til barn, dvs. Både barnevogn og klapvogn
Skal være en god sovevogn
Gerne "terrengående" så den kan komme med ud med hundene

Findes sådan en vogn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken barnevogn?
  • #2   2. apr 2014 Prøv at se den jeg har til salg.. den har jeg selv været super glad for.. desværre kan den ikke indeholde både en nyfødt og en 1 årig smiley så jeg skal have en dobbelt..

  • #3   2. apr 2014 Tror ikke der findes en vogn som baby kan sove i til det bliver 3 år, og som samtidig er en klapvognen og lille og let.. den skal jo have et langt ligge mål. 97 cm og det har de små vogne ikke. . Så skal man ha 2.. en til sove og en til smart.. har aldrig forstået det smarte ved en lille vogn når man skal have 2 for at et barn på 2 år og mere kan sove deri.. det er jo ikke smart


  • Maiken T
    Maiken T Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 7
    #4   2. apr 2014 Når man har en st. Car (købt specielt til at kunne rumme mest muligt og opdeles på den praktiske måde) og skal have 4 hunde, en barnevogn, et barnesæde/lift, baby og 2 voksne med på samme tid, så går man op i str. Og funktionalitet smiley

  • #5   2. apr 2014 Men hvor skal barnet så sove når det bliver et år eller lidt mere? Hvis det skal i dp så skal de have en stor barnevogn hvor de kan være i til de ikke skal sove til middag længere og hvad med hjemme i weekenderne og middagslur

  • #6   2. apr 2014 Leanders mor: Vi ejer slet ikke en barnevogn (eller ikke en der er i brug) her sover de til middag i deres seng.. og nu går mine så ikke i institution, men her i kommunen der skal man ikke have barnevogn med selv..
    Bare lige for at sige at for nogen kan en lille nem vogn sagtens være det rette smiley


  • #7   3. apr 2014 En odder med x dream stel er dem der kan blive mest i stellet også har barnevognen et langt liggemål så den kan bruges længe
    men ang Dit spørgsmål havde jeg en basson, til den første, de bruger det samme stel både i barnevogn og i klapvognen
    Har klapvognen den dag i dag efter 7 år er den stadig rigtig pæn og uden rust.

    Nu her til nr tre har jeg en odder med x dream stel. Den kan uden problemer være i vores bil
    Jeg. Ville tage ned til min udstyrs butik og prøve dem i bilen
    Mens jeg er ikke til ej combi vogn da man kun kan bruge barnevognen ca 6 md


  • anonym
    anonym Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 39
    #8   3. apr 2014 Kig på denne hjemmeside. De har stort liggemål og er ikke særligt dyre, http://www.flip-flap.dk

  • #9   3. apr 2014 Flip flap! Stort liggemål, men lille og praktisk. Har hørt så meget godt om dem!

Kommentér på:
Hvilken barnevogn?

Annonce