{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Hedeslag.... {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vil lige høre om der er andre der døjer med, at man lige pludselig får hedeslag, bliver svimmel og begynder at ryste over hele kroppen.??? Jeg sætter mig ned og får noget koldt at drikke, og så kan der går 10 min-30 min inden jeg er mig selv igen, det er vildt ubehageligt. Jeg er 2. gangs gravid, 14+5

Jeg havde det oss da jeg var gravid med min søn i 2011-12


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hedeslag....
  • #1   31. jul 2014 Hvad med dit blodtryk? Sukker syge???

    Bare sørg for søge skygge og drik ex med vand , eller for tyndet juice med vand ,


  • #2   31. jul 2014 En god måde og få væske på vis man blir træt eller mæt af vand er og spise vand indholdige frugter som meloner brombær jordbær osv,

  • #3   31. jul 2014 har ikke sukkersyge. jeg havde det nogen gange med min søn men det stoppede lidt igen da jeg var længere henne.
    men jeg har det fint nu. det tager bare lige en halv times tid, fra det sker til det er væk igen. det skete i storcenteret i Aalborg så det var lidt svært at få ret meget andet end sodavand. min mand fandt noget mens jeg var gået ud til toilettet, og derefter tog en masse vand i hovedet, men ville aldrig drikke vandet derude, for det bliver aldrig rigtig koldt. glemmer oss at tage mit jern, så det skal jeg i gang med igen og se om det hjælper. for ved ikke om det er baby der lige tager alt energi og blod fra mig.


  • #4   31. jul 2014 Ja det lidt vigtig vis man ikk får mok gennem maden, så må du sætte din mobil til bib på det tidspunkt hvor du skal have den

  • #5   31. jul 2014 ja. jeg plejer at tage en i frikvarteret i skolen. går på ssh uddannelsen.
    har bare ikke været så god her i ferien. selvom det nok har været lidt vigtigt.
    men jeg må på den igen. har sådan en pilleæske jeg har med mig hvor der er til 6 gange. ellers husker jeg det slet ikke hehe.


  • #6   1. aug 2014 Det også en go ide,
    Held med uddannelsen, har den selv og er super glad for mit arb


  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #7   1. aug 2014 Ja jeg har haft det, det mega ubehageligt. Jeg besvimer nogle gange. Jeg får kvalme ligeså snart det er gået over, og så sveder jeg pludselig vildt
    Meget. Det var pga min blodprocent var al for lav, og jeg havde mangel på meget jern vitamin så derfor fik jeg 2 tabletter plus indsprøjtninger b 12 vitamin


  • #8   1. aug 2014 hvis du vil optage vandet hurtiger, skal du drikke det når der er stue temperatur ca så bliver det optaget i kroppen med det samme, når vandet er koldt så skal kroppen først temperer det:-) jeg havde også de ture, det er umehageligt, ned og lille og så noget vand ind, sørg for at få noget at spise, gerne fordel over hele dagen.

  • #9   1. aug 2014 i min graviditet med min søn var der bare aldrig noget med mit blodtryk. ikke så meget at det var alarmerende.

    Det skal jeg huske, det med tempereret vand, det vidste jeg ikke. tog egentlig bare noget koldt for at køle mig selv ned efter at jeg er blevet så varm.

    kunne være jeg lige skulle snakke med jordemoderen og lægen om det næste gang jeg kommer der. skal til jordemoder første gang d. 18. august.
    og kan ikke huske hvornår man skal til lægen igen næste gang. er 15 uger i dag.


Kommentér på:
Hedeslag....

Annonce