{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget tager man på??
  • #1   23. jul 2014 Det meget forskelligt hvor meget man tager på.. Jeg er selv i uge 24 og har kun taget 4 kg på smiley

  • #2   23. jul 2014 Jeg tog 6 kg på under hele graviditeten , men 14 dage før jeg skulle føde tog jeg 10 kg på bare ved række tungen ud af vinduet, , de forsvandt dog med det samme da hun kom ud så tænker det nok var vand i kroppen,

  • #3   23. jul 2014 Må man begynde og træne og tabe sig når man er gravid?

  • #4   23. jul 2014 Ja vis du lytter til din krop, men du skal nok ikk tabe dig vis du spinkel i forvejen, så det nok bedre bare træne let for holde gang i kroppen, ikk for tabe sig,


  • #5   23. jul 2014 Hvorfor vil du tabe dig når du er gravid? Det er der da bestemt ikk nogen grund til.. Syns du skal vente til du har født med det.. Men ja man må godt træne når man er gravid

  • #6   23. jul 2014 Jeg tabte mig 5 kg de første 12 uger, og nu er jeg 22+4 og har taget de 5 kg på igen.

    Man må gerne træne, så længe man lytter til kroppen, jeg dyrker en halvtimes motion minimum på en dag, (hvilket min jordemor har rådet mig til) det er alt muligt forskelligt, helt ned til gå ture med svigerforældrenes hund. Der udover spiser jeg sundt og varieret, og undgår stivelse, uden at være fanatisk.


  • #7   23. jul 2014 Tusind tak for jeres svar smiley

  • Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #8   23. jul 2014 Du må gerne træne under graviditeten i det omfang din krop kan klare smiley Men du må ikke gå på kur.. Hverken under graviditeten eller mens du ammer, da baby får de affaldsstoffer man udskiller.. Sund, varieret kost er vejen frem smiley

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #9   23. jul 2014 Jeg tabte mig 6 kg, fra jeg blev gravid til uge 17.. Dog tog jeg dem hurtigt på igen efter kvalmen stoppede..

    Du må træne alt det du vil, og så hårdt du vil, bare du lytter til din krop..

    Men ville ikke begynde på desiderede kurer eller prøve at tabe kg mens man er gravid..
    Hvorfor skulle man også gøre det?


  • #10   23. jul 2014 det er normalt at tage op til 15 kg på hvis man er normalvægtig. og mere hvis man er undervægtig.

    Jeg ville aldrig begynde at tabe mig eller træne, for at tage mig. For alle affaldsstofferne går direkte ind i babyen og det er ikke sundt. hellere begynde at spise anderledes og sundere end at begynde at tabe dig.
    jeg tog 12 kg på ved min søn og jeg var overvægtig inden. 1 uge efter min fødsel vejede jeg 3 kg mindre end da jeg startede med at blive gravid.

    allerede nu i 13+ tror jeg oss at jeg har taget de 5 kg på. kunne ikke veje mig da den viste helt forkert og den anden er der ingen strøm på. du kan se hvor stor jeg er allerede nu i et billedalbum på min profil.


  • Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #11   23. jul 2014 Jeg vejede 75 kg inden jeg blev gravid med nr. 1. Jeg tog 35!!! kg på - og tabte dem alle igen inden det første år var gået.

    Jeg er nu gravid for 2. gang og er halvvejs, og har vist taget omkring 10 kg på - denne gang holder jeg ikke øje med vægten smiley

    Du kan sagtens motionere og leve sundt mens du er gravid, men det er usundt at begynde at prøve at tabe dig. Det skal amning og baby nok sørge for bagefter, helt af sig selv smiley


  • #12   25. jul 2014 Som de andre skriver svinger det meget.. Jeg er gravid for 3 gang.. Første gang tog jeg 9 kg på (og tog dem på i starten) 2 gang tog jeg ikke engang 1 kg på.. Denne gang siger vægten + 5 kg og er 37+0..
    Man må gerne træne, især hvis man er vandt til det, men man må ikke gå på kur..


  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #14   28. jul 2014 Jeg er 32+5 og har taget 12 kg på smiley

Kommentér på:
Hvor meget tager man på??

Annonce