{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Kan det skade fosteret? {{forumTopicSubject}}

Jeg er i uge 22, og jeg har været hjemme i 3 uger, men genoptaget arbejdet som er fuldtid for små 14 dage siden, arbejder er på en station, så meget stående og gående arbejde.
Går nu som en der har skidt i bukserne, det jager i bækkenet igen som da jeg havde bækkenløsning, og pludselig ud af det blå får jeg sindssyg næseblod som bare løber non stop i 5 min, var sikker på at jeg skulle forbløde ??
, men kan det skade vores barn at jeg bliver ved med jobbet?
Jeg er meget spinkel, og ligner seriøst en som skal føde om en uge, er drøn stor på maven. Og er det normalt med næseblod?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det skade fosteret?
  • #1   22. jul 2014 Næseblod er vist ret normalt, for ens slimhinder ændre sig.. Men er du utryg så ring og snak med fødegangen..

  • #2   22. jul 2014 Det var også hvad jeg kunne snuse mig frem til med næseblodet, men mere maven og de smerter jeg har så "tidligt", om bækkenløsning kan skade barnet hvis man fortsætter arbejdet, og ignorer de symptomer kroppen kommer med?
    Er bestemt ikke god til at slappe af og blive hjemme, der skal ske noget, og jeg er først ved at lære at lytte til mig selv, det går ikke altid efter ønsker fra manden smiley


  • #3   23. jul 2014 Kort? Ja, det kan skade baby hvis du ikke lytter til din krop og slapper af når der er behov.

    Næseblod er helt normalt.


Kommentér på:
Kan det skade fosteret?

Annonce