{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Smerter? /bækkeløsning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Nu ved jeg ikke en del omkring bækkenløsning, da jeg ikke havde det med min søn. Så jeg er lidt i tvivl om det kan være starten på det.

Jeg døjede en del med slemme ligamentsmerter i min første graviditet, jeg har døjet lidt med det i denne graviditet, pga. at jeg vokser så hurtigt. Jeg er 13+3 i dag.

Jeg har haft nogen dage nu, hvor jeg har smerter i selve ledet ved benet, hvor det knager og knirker, jeg får stød i ledet og gør rigtig ondt. det stråler ned i benet, om jeg sidder eller står op,
men jeg har ikke haft de stråler i ballerne som nogen omtaler omkring bækkenløsning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter? /bækkeløsning
  • #1   21. jul 2014 Snak med din læge om det.

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #2   22. jul 2014 Man kan godt have ondt i skambenet- uden at mærke smerterne i haleben mm.

    Det kunne godt lyde til at være bækkenløsning, synes du skal snakke med din læge om det.


  • #3   22. jul 2014 Lyder som det jeg fik, og fik konstateret bækkenløsning, de kalder det noget andet i dag, men snak med lægen om det, husk at få alle beskrivelser med af de gener du har smiley

  • #4   22. jul 2014 mange tak for svar. Jeg forsøgte at få fat i lægen i dag, men der er ferielukket i denne uge. så må vente til på mandag. det er heldigvis ikke hver dag jeg har lige mange gener.

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #5   22. jul 2014 Jeg fik konstateret bækkenløsning, og det siges at det også kan fortsætte efter graviditeten:(. Bækkenløsning er når du får ondt i lænden hvor det stråler ned til ballerne. Man får konstateret bækkenløsning ved at have ondt i lænden i begge sider. Smerterne på begge sider behøver ikke at være der på samme tid, du kan teste dig selv ved at give et lidt hårdt tryk på skambenet. Føles det ømt når du trykker, kan det godt tyde på bækkenløsning og ikke bare bækkengener da ofte i de fleste graviditeter, får man ondt i lænden og i bækkenet hvor det ikke tyder på at være bækkenløsning men bare gener smiley godbedring.

Kommentér på:
Smerter? /bækkeløsning

Annonce