{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

adjer a M
adjer a M
Tilmeldt:
8. jul 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

hvad skal der ske?? {{forumTopicSubject}}

er 38 uger henne. Og jeg har et spørgsmål, håber virkelig nogen kan hjælpe lidt.
Idag var jeg til ctg scanning, da jeg mærker mindre liv. Og da jm skulle have en urin prøve kunne hun se der var blod i mit urin. Så og nu står jeg faktisk med et problem... Når jeg har været ude og at tisse, så når jeg tørre mig, kommer der lidt blod på papiret. Hvad betyder det og hvorfor kommer der blod? Nogen der kan hjælpe? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal der ske??
  • #1   9. jul 2014 Ring til fødegangen og spørg.

  • #2   9. jul 2014 Blærebetændelse.. er godt nok ikke gravid, men har lige haft en slem omgang der også blødte ved vandladning

  • adjer a M
    adjer a M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   9. jul 2014 årh ikke blærebetændelse igen... Jeg fik bare at vide jeg skulle drikke noget tranebær saft, men synes det lød underligt. Men hvis det bliver værremå jeg jo bare ringe til fødegangen smiley

  • #4   9. jul 2014 jeg har ikke selv prøvet det, men ville ringe til fødegangen og få nogle svar. om det er noget du skal have tjekket eller om det er normalt. For det ved jeg ikke om det er, da jeg ikke selv havde problemer med min søn.

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #5   9. jul 2014 Altså blærebetændelse skal behandles, da det ellers kan sætte veer igang- og bliver det slemt kan det give nyrebækken betændelse, så forstår ikke du ikke er i behandling

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #6   9. jul 2014 Tranebærsaft er kun forebyggende, og ikke decideret behandling.. Hvis de tror du har blærebetændelse og ikke have givet dig penicilin, så har de klokket i det..

    Blodet kan evt. også komme fra skeden, (hvorefter der bliver blandet med urinen) pga slimhinderne, der bliver sarte / evt begyndende tegnblødning..

    Uanset hvad, så synes jeg du skal ringe til fødegangen og forhøre dig.. smiley


  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #7   10. jul 2014 Jeg har lidet af en kronisk blærebetændelse i 14 år. Samt er jeg også blevet ramt af nyrebækken betændelse. Tranebærsaft er en god ting at drikke da det er med at "skylle" dem ud og er forbyggende mod nyrebækken betændelse. Jeg har aldrig oplevet synlig blødning, det er kun blevet fundet i urinen. Jeg ved ikke om blødningen hænger sammen med graviditeten. Men jeg har fået afvide at blærebetændelse i sin sidste trimester ikke er godt, så spørg fødegangen.

  • adjer a M
    adjer a M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   10. jul 2014 Har ikke fået noget at vide uodver tranebær saft ville måskr hjælpe på det, hvis ikke det gør det, så får jeg penicillin mere har jeg ikke fået at vide. Men jeg må lige ringe til min egen læge for at hører hvad der skal ske. Men tusinde tak piger!

  • #9   10. jul 2014 Har lige haft en slem omgang og blev behandlet med en antibiotika kur på 3½ dag

Kommentér på:
hvad skal der ske??

Annonce