{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Karina N
Karina N
Tilmeldt:
19. sep 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178

Kvalme og sure opstød - Ingen opkast? {{forumTopicSubject}}

Hej piger,
Jeg er begyndt at opleve en hel del sure opstød, hvor jeg pludselig kan smage den mad, jeg har spist i løbet af dagen. Der er ret ubehageligt og føler at kvalmen er på vej. Dog kaster jeg ikke rigtigt noget op. Nogle gange, ville jeg virkelig bare ønske, at jeg kunne kaste op, så det var overstået. Jeg er 26+1 idag.
Hvad kan det skyldes? Og hvad kan jeg gøre, når det sker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalme og sure opstød - Ingen opkast?
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   19. apr 2014 Lyder som meget mavesyre/pres på mavesækken hvilket er normalt. Det kan hjælpe meget at tænke over sine madvaner, ellers kan man få noget mavesyre dæmpende.

  • #2   19. apr 2014 Balancid hjalp mig helt ekstremt da jeg fik sure opstød smiley

  • #3   19. apr 2014 Mathilde caco mælk hjælp mig, og kun den.

    Jeg begyndte og spise en option yoghurt inden jeg fik i seng og drak et stor ,glas caco, og om morgen drak jeg osse et glas caco og mærkede derefter intet til det, det tog osse hals Brad en


  • #4   19. apr 2014 Pueha, sådan har jeg det også hele tiden lige nu -.- men piraters er min mirakelkur smiley

  • #5   20. apr 2014 Cocio var det eneste der duede for mig smiley ig til sidst i graviditeten SKULLE vi minimum have 2 liter mælk i køleskabet hver dag og de blev drukket af mig.

  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #6   21. apr 2014 Køb nogle tyggetabletter på apoteket de hjælper.. cocio og alt det andet sætter sig jo på sidebenene..

  • #7   21. apr 2014 Mulig det gør men hjælper bedre ind brus og piller for mit vedkommen

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #8   23. apr 2014 Hvis du ikke vil være i nærheden af nogen tabletter, så drik mælk, det hjælper meget mod for meget mavesyre og sure opstød, man siger også at sure opstød osv er skyld i at babyen vokser og presser på mavesækken, så det meget normalt. Jeg har så lidet før jeg blev gravid af sure opstød, og jeg fik omerperazol. Som regel så giver man ikke gravide kvinder de piller, derfor sagde min læge drik mælk, eller køb nogle balancid tykke tabletter, og begge virker ligegodt (:

Kommentér på:
Kvalme og sure opstød - Ingen opkast?

Annonce