{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.313 visninger | Oprettet:

dybt suk :( højt blodtryk.. {{forumTopicSubject}}

Åhh.... advarer på forhånd! Dette er brok, har brug for at lukke luft ud...
Jeg fik ud af det blå rigtig ondt i mine ribben torsdag eftermiddag/aften.. ville se tiden an til fredag, og da det ikke var blevet bedre ringede jeg til akut modtagelsen.. de ville gerne se mig, da jeg stadig har for højt blodtryk.. smiley
Kom derind, afleverede urinprøve, fik målt blodtryk, kørt strimmel og taget blodprøve.. Der er intet i urinen, mit blodtryk var stadig for højt, dog faldt det en smule.. strimlen var perfekt og der var intet at se i blodprøverne.. så blev endnu en gang sendt hjem, og fik besked på at komme igen på onsdag, med mindre min jordemoder sendte mig derover på mandag.. jeg gider virkelig ikke mere nu! Har været derinde 3 gange på 3 uger.. og tager da lige en 4 tur i næste uge -.-" har så sindsygt ondt i mine ribben, jeg kan intet.. stå, gå, ligge, sidde, grine, gabe.. alt gør ondt.. får ikke sovet ordenligt, da det gør ufatteligt ondt at ligge i sengen.. smiley samtidig fik jeg at vide i går, at de ikke vil sætte mig i gang, da det ikke er slemt nok.. o.o Hvornår er det slemt nok? Åhhhhhh... dybt suk.. er du ikke sød at komme ud nu lille skat??
Undskyld for brok.. men havde brug for at komme ud med det smiley og i plejer at være gode til den slags smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dybt suk :( højt blodtryk..
Kommentér på:
dybt suk :( højt blodtryk..

Annonce