{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.523 visninger | Oprettet:

Hjælp (skamlæber) {{forumTopicSubject}}

Hey alle =)

Et meget mystisk spørgsmål herfra ;o)

Igår aftes begyndte mine skamlæber og svie, jeg gik på toilet og opdagede at de var helt hævet. og de gjorde så ondt i jeg måtte sidde uden tøj på også en kold klud på..
så idag er det IKKE blevet bedre de er stadig hævet, de svier også føler jeg mig helt hævet op dernede.. nogen der ved hvad det kan være ?..
JEG HAR VÆRET I BAD OG DET HJÆLPER IKKE MED VAND OG SÆBE HEHE ...
og det er et par dage siden jeg havde sex sidst

Men jeg var ved læge den anden dag og der fik jeg afvide jeg har blærebetændelse. men ville da ikke mene det har noget med det og gøre ?.. min mor mener heller ikke det er fordi jeg har blærebetændelse..

Lykke 28+6


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp (skamlæber)
  • #2   9. aug 2009 kan også få svamp hvis du bruger bind???

    Jeg fik svamp efter fødslen og blødte i 8 uger hvor jeg gik med bind, idag kan jeg ikk tåle bind, efter bare en dag, så begynder det at klø osv og svampen kommer.. så tjek lige ved lægen igen og lad "den" få frisk luft smiley


  • #3   9. aug 2009 hmm .. så må jeg sq hellere komme til læge, bruger både g-streng og har nogle gange stramme bukser på.. men jeg bruger intim sæbe

  • #4   9. aug 2009 bruger nu også altid g-streng og stramme bukser... prøv evt når du skal sove at undvære trusser og overdriv ikke vask, for det kan give tørre slimhinder, hvis du gør det for tit og det kan jo oz irritere og gøre at det hæver op

  • #5   9. aug 2009 Dannis moar - jeg vasker mig forneden HVER ENESTE DAG ;o) - vidste ikke man ikke måtte det hevrdag ..
    Men vil prøve det andet råd og tak =)


  • #6   9. aug 2009 stavefejl er gratis når det er søndag ?!

  • #7   9. aug 2009 det er helt ok 29+1 =)
    men kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål


  • #8   9. aug 2009 det er skam helt fint hver dag, hvis det fx bare er 1 gang om aftenen, bare det ikke er flere gange om dagen..og super godt at det er intimsæbe smiley

    29... : ved ik lige helt, altså jeg havde lidt småknuder på et tidspunkt og også lidt hævede læber, men mener at det var da jeg havde svamp.. og tjek for en sikkerheds skyld for klamydia...(det kan gi hævede læber, kløe og jeg fik knopper/små knuder af det..gik væk efter behandling i tide)


  • #9   9. aug 2009 hmm hvis du er bekymret eller det generer, så en ttur til lægen hehe aldrig sjovt hvis det ik er helt iorden dernede smiley

  • #10   9. aug 2009 mener bare lægen tager en prøve med en vatpind..kan ik helt huske det.. og ja ser hvordan det ser ud og sådan, det er ikke noget vildt eller noget der gør ondt..meget smertefrit og hurtigt overstået

  • #11   9. aug 2009 Jeg får det nogle gange i lysken og så lidt ud på skamlæberne hvis man kan sige det sådan.. og det svier af h til.. også går det væk somregl næste dag eller efter 2 - 3 dage..
    til at starte med troede jeg det var bukserne på sygehuset (arbejder der) som jeg ikke kunne tåle vaskemidlet men får det stadig nogle gange nu hvor jeg er hjemme. men har lagt mærke til at det kommer hvis jeg har det meget varmt der nede eller sidder på læder (altså med bukser på)


  • #12   9. aug 2009 Jeg har fået afvide af min læge at jeg IKKE må bruge intim sæbe, når man vasker sig skal det bare være med varmt vand og ikke andet man kan blive for ren fornede og det kan give svamp og tøre slimhinder...

  • #13   9. aug 2009 Det lyder som svamp i underlivet.. Man kan også se det ved at ens udflåd er mere hvid og lidt grynet.
    Prøv at søg på symptomer på dette. Du behøver ikke nødvendigvis tage til lægen.
    Man kan få noget på apoteket der hedder Canesten, som er salve og en stikpille. Det virker ret hurtigt.



  • #15   9. aug 2009 det er næsten helt sikkert svamp:( Sys du skal søge læge, for hvis sviger så meget du ikkk kan have tøj på, skal der gøres noget ved hurtigt, inden du bliver helt hudløs...Har prøvet det et par gange, det er skide ubehageligt... man kan både få creme og piller... det er vist ikke alt man må bruge under gravididtet...

  • #17   9. aug 2009 tror også det er svamp... Hvis du har fået antibiotika for blærebetændelse ka det være derfor... Har jeg nemlig prøvet

  • #18   9. aug 2009 Lykke -

    Til og tage hævelsen, kan du tage et bind, fylde det op med vand, indtil det ikke kan suge mere, i en frysepose og så i fryseren.. (Fryser faktisk rimelig hurtigt), når det så er frossent, så lig det udenpå dine trusser dernede.. Det vil garanteret tage meget af din hævelse.. smiley


  • #19   9. aug 2009 tak for jeres svar ..
    Louise den der med bind har min mor os lige sagt jeg kunne gøre smiley


  • #20   10. aug 2009 Jeg har også haft det flere gange under in graviditet men det hjælper ig hvis jeg undlader at have noget på dernede om natten og så bruger jeg ca 2 gange om dagen en rense serviet til underlivet fra vivag tror jeg nok de hedder og det hjælper mig super meget... brugte også intim sæbe hver dag men det sagde min læge at jeg skulle prøve at holde igen med og det virkede... og ellers så hold jer til bomuldstrusser det kan også godt have meget at sige... nogle dage hugger jeg kærestens boxershorts og render rundt i dem i stedet for trusser så jeg får lidt luft derned smiley

Kommentér på:
Hjælp (skamlæber)

Annonce