{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

to spørgsmål, hvilket modermælkserstatning og så kamillete {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen,
nu har jeg snakket med min læge, han siger at jeg godt må give erstatning når vi skal på tur, bare som suplering, og at jeg skulle købe den der er mild mod maven, hvad for en skal vi vælge,?

og så fik jeg at vide jeg kunne give ham lidt kold kamille te her i varmen, af lægen men sp, siger det må man ikke. så er snot forvirret.

hvad siger i??

god mandag til jer:-)
hilsen vibeke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  to spørgsmål, hvilket modermælkserstatning og så kamillete
  • #1   28. jul 2014 Jeg brugte nan til Emma i erstatning ,

    Emma kunne ikk li kamille te så da hun var 3-4 mdr fik hun lidt kogt kold vand, men hun drak ikk meget jun levede af erstatning for det meste,

    Men jeg fik advide det var ok med kamille te,,


  • #3   28. jul 2014 Vi har været i gennem alle erstatningerne, da Sophia er flaskebarn og har været det helt fra fødslen, den der har været mildest forhendes mave er NAN sensitiv, som nu hedder sensilac.
    Vi har givet hende afkølet kogt vand i stedet for kamille te. smiley


  • #4   28. jul 2014 Jeg ammer og har fået at vide at han bare skal ligges til lidt oftere her i varmen, ingen kogt vand.

  • #5   28. jul 2014 Tja. Jeg er så dyb modstander af kamille te. smiley så det ønsker jeg ikke at udtale mig yderligere.

    Ang mme. Er der en grund til at det skal Være en der er særlig mild mod maven?
    Vi supplerende amningen i en kort periode. Og der brugte vi helt alm. Alomin uden nogen problemer


  • #6   29. jul 2014 ssp, du må meget gerne komme med din mening også hvorfor du er modstander af det, jeg fik at vide det var godt hvis de havde ondt i maven og hvis de skulle have stillet tørsten i denne varme( af lægen) men jg har ikke fået at vide af sp. hvorfor hun ikke vil give osv, det ville hun nemlig ikke svar på.

    og med hensyn til det skal vær midt mod maven, det var min læge der sagde det, det skal kun bruges fordi vi skal på en aktivitets tur, og jeg kan malke nok ud smiley og da jeg gerne vil kunne deltage også og ikke kun sidde og amme ( han vil nemlig gerne til hele tiden i denne varme, m.m.) så måtte vi gå til mme.


  • #7   29. jul 2014 nogen mener at kamille the kan give allergi overfor nogen af de pollen der er deri men det er ligesom med alt andet en vurderings sag hvad du føler for det er ligesom der er nogen der er for og i mod vælling og nogen der er for og i mod sukkervand/kogtvand


  • #8   30. jul 2014 ah oki, så er det jo en smags sag, men det er så nemt min knægt kan ikke lide kamille te:-P han spyttede det ud:-)


  • #9   30. jul 2014 Kamille te er tom energi (der er ingen energi i det)
    Man fylder maven med det, så de ikke spiser så meget mad.
    Det er meget nemt at få igennem systemet, så kroppen (tarmene) arbejder ikke på samme måde som hvis det fx er mælk der kommer ned.
    Det siges det er allergi (pollen) fremkaldende
    Samt dem Der bruger det til øjnene, residerer at ridse hornhinden, da der altid er lidt grums i kamille te.
    Der er også andre ting.
    Men jeg kan ikke se hvorfor jeg skal snyde min knægt for mad, og give tom energi;-)

    Det er bevist at sukkervand kan virke smertelindrende, men ikke noget jeg selv har brugt smiley


  • #10   30. jul 2014 SSP min vil slet ikke have kamille te, vi fik forslået det fordi han ville spise hele dagen så jeg blev så træt jeg ikke orkede noget, lægen mente det var varmen og han var tørstigt og endelig ikke sulten. Og ar han måske havde ondt i maven fordi han spise hele tiden. Men ja drengen vil ikke ha det smiley jeg har godt nok hørt det med de korn der, i kamille, hvad angår sukker vand er jeg modstander af det da jeg mener de kan blive sukker afhængige smiley lige som vi kan ved at drikke for meget sodavand f.eks.
    Vi er over det med han vil spise spise. Så tro bare han ville have mere mælk i det hele. Og så at han vokser en del i disse dage.


  • #11   30. jul 2014 Tigerspring smiley

  • #12   30. jul 2014 Elias er nu 15 uger, han har fået kogt afkølet vand smiley han vil ikke altid tage brystet, selvom han er tørstig. Men han tager glædeligt flasken med vand smiley

Kommentér på:
to spørgsmål, hvilket modermælkserstatning og så kamillete

Annonce