{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Irriteret over læge {{forumTopicSubject}}

Fuck jeg er irriteret og skuffet lige nu smiley har været til læge samtale på hospitalet omkring igangsætning.. Kom desværre ind til en anden læge end håbet, en rigtig irriterende madamme smiley
For det første gik hun mest op i min medicin.. Altså fint de spørger osv, men har altså født 2 børn nu inden for de sidste 3 år uden problemer og hverken min egen læge eller fødselslægernene de andre 2 gange har ment der var nogen fare.. Eneste risiko er en meget lille en de første 12 uger og de er jo overstået og baby sund og rask..
Hun blev ved at snakke abstinenser og mulig indlægning til observation.. Jeg sagde så at indlægges skal jeg ikke med mindre der er god grund.. Og når jeg nu sættes igang kan jeg netop stoppe så medicinen når at være ude af kroppen inden fødsel.. Hun mente så jeg burde stoppe nu 7 dage før, selv om den dosis jeg tager er helt ude på max 1,5 døgn.. Jah jeg kan da også bare undvære søvn i en uge op til fødslen med 2 små børn smiley
Men til gengæld mente hun ikke der var grund til at tjekke mig selv om der stod i mine papire at jeg var tjekket på fødegangen i mandags og mindst 2 fingre åben indvendigt (den var jeg så selv gået glip af) samt 1/2 cm udvendigt.. Og jeg fortalte at jeg har haft meget smertefulde plukveer/modningsveer i går aftes og her til formiddag.. Ville have været smart at vide hvis jeg nu var lige op over, for så ville jeg jo netop droppe medicinen straks..
Regnede også med hun ville tjekke babys størrelse da jeg har tendens til små børn, om hun virkede stor nok til den tidlige fødsel, men nej det fandt hun heller ikke nødvendigt..
Eneste positive, jeg fik min tid til igangsætning næste fredag uden brok smiley så om en uges tid har senest min bebs i armene smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Irriteret over læge

Annonce