{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

3 årig der ikke lytter :( {{forumTopicSubject}}

Øjner ved at gå ud af mit gode skind over den store for tiden.. Hun er lige blevet 3 år og hun høre simpelthen ikke efter smiley
Jeg siger det altid pænt først, men enten totalt ignorere hun en eller også glor hun på en og fortsætter så eller svare igen og fortsætter smiley
Synes ellers hun er blevet opdraget, vi har altid gjort meget ud af at lære hende stille og roligt at høre efter og hvad hun må og ikke må, men det er som om hun har glemt alt.. Og især hvis lillesøster gør noget de ikke må, og lillesøster er jo kun 1 år og har jo derfor ikke lært alt endnu, men så bruger hun det som undskyldning at lillesøster gjorde det..
Stopper hende hvis jeg har mulighed, men en del gange er jeg nød til at "stoppe" hende på afstand, da jeg jo er højgravid og også har en på 1 år, så ikke altid jeg lige kan gå hen og tage hende væk.. Men problemet er at jeg er nød til at råbe, ja nogle gange skrige af hende før hun reagere, hvilket så nogle gange gør hende ked af det..
Som sagt siger det pænt og øger så styrken til hun reagere hvis jeg ikke kan komme til hende hurtigt nok.. Lidt med forskel hvor hurtigt alt efter hvor farligt det hun gør er..
Men hader at råbe, og synes jo heller ikke det er det rette, men hvad pokker gør man når hun ikke høre efter ellers ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 årig der ikke lytter :(
Kommentér på:
3 årig der ikke lytter :(

Annonce