{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

ENDELIG! og stolt mor :) {{forumTopicSubject}}

Min datter har været lidt bagud med at smide bleen, det gik godt en periode, men så flyttede vi og hun blev sat tilbage..
Efter jeg gik fra hendes far fik hun til vane at sove hos mig.

Nu sover hun i egen seng, på eget værelse OG falder selv i søvn (i starten skulle jeg ligge hos hende)

Nu går hun uden ble og vi kører uden ble, i onsdags var vi i hansa-park, der havde hun ble på fra om natten til vi kom ombord på færgen og ellers ingen uheld overhovedet! Hun var bare så dygtig.

I nat har hun for første gang sovet uden ble og IKKE tisset i sengen..


Jeg er bare SÅ stolt af min store pige, for det er gået stærkt den sidste måned.


Hun er 3 år og 4 mdr, så det er lidt sent.. til gengæld er hun langt fremme andre steder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG! og stolt mor :)
  • #1   18. jul 2014 Dejligt smiley Og synes da ikke det er sent at blive blefri?

  • #2   18. jul 2014 Det er da så dejligt, men jeg synes nu heller ikke det er sent. smiley

  • #3   18. jul 2014 Er meget glad, og hun er selv meget stolt!

    Kender bare mange der har haft dem blefri før de 3 år.

    Jeg synes bare hun er cool!


  • #4   18. jul 2014 Det er hun da i den grad også! smiley Kan godt forstå du er stolt.

    Jeg glæder mig til det bliver Claras tur, men hun blir tre til oktober, og jeg tror ikke hun er blefri til den tid.


  • #5   18. jul 2014 hvor er hun super sej:)

  • #6   19. jul 2014 Super sej tøs, glæder mig til Emma kommer så lang hun havde i jul et par dage uden ble og blev så ramt af tynd mave og gjorde det et par gange i bukserne så hun begyndte og nægte at hun ikke ville have ble på,

    Og nu kan jeg ik få den af hende godt en halv time om eftermiddagen, børnehaven har ikk taget skridtet til det endnu de mener ikk hun klar så jeg lader det går i hendes tempo selvom alle sige af med den ble i den her varme osv
    Man blir eller jeg blir som tider lidt fusteret over det for alle sigerhun skulle ha smidt den For længe siden,

    Men Emma er osse bag ud med meget der ikk rigtig noget hun er foran med..



  • #7   19. jul 2014 Nr 2 nat uden ble = ingen uheld.. vi kan køre tur på 45 min uden uheld.. i dag var vi i biffen for første gang og der listede vi ud et par gange for at tisse.

    Det er bare gået så utrolig stærkt smiley


  • #8   19. jul 2014 Tak piger smiley

    Mor til Emma - Jeg synes klart du skal gøre det i Emmas tempo! Og vil give institutionen ret i at de nok skal vente til det går bedre derhjemme.
    Vi smed først bleen på hende i børnehaven efter det gik godt hjemme med max 1-3 uheld dagligt..
    I starten havde hun ble på når hun skulle ud (i bh) eller hvis vi skulle ud at køre/handle (hjemme).. Her de sidste 14 dage har bleen næsten været væk..
    Og da hun ellers er tør når hun vågner kunne vi jo lige så godt tage chancen smiley

    Jeg er også gået efter Monis tempo.. sat hende på potten om morgenen, eller når jeg selv skulle tisse f.eks.


  • #9   19. jul 2014 Ka det gør jeg osse i dag havde hun ikk ble på i tre timer og hun kom pænt og bad om få ble på og kort tid efter havde hun tisset, jeg har ellers sat potten i stuen men hun syntes ikk om den og heller ikk toilettet selvom vi har potte træner på så blir hun stiv som et bræt vis jeg prøver sætte hende derpå.

    Og hun protester meget voldsomt vis jeg spørg om hun har lyst, og potten vil hun ku. Bruge når hun har tøj på, så jeg lader den stå i håb om hun en dag bare sætter sig..

    Ja jeg helt fyldt ud forståelse for børnehaven beslutning at de vil vente


  • #10   20. jul 2014 Seje pige smiley
    Kan godt forstå du er stolt.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #11   3. aug 2014 Sej lille pige smiley
    Kan godt forstå, at du er stolt ?


  • #12   3. aug 2014 Jeg nåede da også lige at skrive i denne tråd, dagen efter smed pigebarnet bleen og har været blefri i 14 dage om dagen og 8 dage om natten. smiley

  • #13   6. aug 2014 flot smiley

    Moni har været fuldstændig blefri i 3 uger..


  • #14   7. aug 2014 Dejligt! Det er simpelthen så skønt at slippe af med den ble. ??

Kommentér på:
ENDELIG! og stolt mor :)

Annonce