{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

hjælp til mad til barnedåb osv {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen,
god torsdag:-)
Jeg sidder og roder lidt med hvad man skal have at spise til en barnedåb og det skal gerne vær billigt, godt og så hjemmelavet;-).
jeg har en ide om bufet, men er det for underligt, eller hvad plejer man til en barnedåb??
vi holder det hjemme da vi har pladsen til det, og syntes det er det hyggeligste når vi ikke bliver mere end de 20-25 mennesker.
( med os selv)
så jeg leder lidt efter hjælp, hvad laver i til barnedåb eller hvad fik i ???
på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til mad til barnedåb osv
  • #1   17. jul 2014 vi fik smørrebrød for der var ingen af os der gad stå i køkkenet. og vi fik til 175 stykker til 3200kr til 50 mennesker og det var en mellemstørrelse og det var "alle" pengen værd så kom der så kage,slik,øl/vin/vand/sprut ud over smiley

  • #2   17. jul 2014 det var endelig ikke så galt, og en god ide:-) hvade jeg slet ikke tænkt på

  • #5   17. jul 2014 Vi fik helstegt pattegris. Helstegt vildt og tilbehør.
    Vi havde to kager og muffins.
    Vi havde slik.
    Vi serverede øllet, sodavand og vin.
    Vi var 50 mennesker. Og vi kom af med
    3500. smiley
    Vi lavede selv maden dagen forinden og ham der passede grillen smed flødekartoflerne i ovnen mens vi var i kirke. Dåben var 11.30-12.00 på en lørdag smiley
    Og det var ved den sidste som er blevet døbt her i 2014


  • #6   17. jul 2014 Alle de barnedåb jeg har været til har været med buffet, altså hvor man selv går op og henter maden.

  • #7   17. jul 2014 Vi fik også helstegt pattegris.

    Hvis jeg skulle lave buffet ville jeg lave f.eks noget kalve/oksefilet, skinke, frikadeller, flødekartofler, bådekartofler, alm. salat, pastasalat, tomatsalat og broccolisalat.


  • #8   18. jul 2014 vi bestiller manden ude fra fra kokkensbuffet. dem fik vi også fra til brylluppet. rigtigt lækkert 179pr. person 3 el 4 retter inkl en god vin det er billigt og hovedretten er så buffet

  • #9   18. jul 2014 Vi skal holde dåb på søndag, og har bestilt brunch buffet fra kokken og jomfruen smiley derudover er der kage, bordpynt osv tror vi sammenlagt er kommet af med 6500 kr. smiley

Kommentér på:
hjælp til mad til barnedåb osv

Annonce