{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

sove alene {{forumTopicSubject}}

det er sådan at min dejlige prins er 2 år hjemme ved mine forældre sover han alene og klare det rigtig godt men hos mig sover han stadig i vores værelse (min mands og jeg) han har sit eget værelse og jeg har prøvet og lade ham sove der hvilket også går godt men problemet er så at jeg vågner og går ind til ham og sover ved ham nu er han så i vores værelse igen

hvad kan jeg gøre for og vænne mig selv til han sover i sit eget værelse han kan jo godt jeg kan bare ikke klare tanken om at han ikke er ved siden af mig om natten han har sovet ved os i 2 år smiley

hold kommentarerne i en pæn tone


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove alene
  • #1   15. jul 2014 Ved min søn kom han ind på sit eget værelse fra han var 6 mdr. Vores "problem" var at vi vækkede ham og han vækkede os om natten. det gik kun ud over vores humør, både over for hinanden og imod vores søn, som det jo ikke skulle. men med ingen søvn kommer der jo frustration.
    Så selvom, hvor meget jeg ville være tæt på min søn og ikke ville/"turde" lade ham sove alene, så sagde jeg til mig selv, at det var får alles bedste, så vi alle kunne få vores søvn og være glade.
    jeg havde det svært de første mange nætter og fik stadig ikke sovet en del, da jeg lyttede meget på alarmen, jeg var bange for ikke at vågne og høre ham. men det er gået rigtig godt. Han bliver 2 år her d. 20 juli og elsker at være i sin egen seng. Det var en stor lettelse for os alle at jeg kunne slappe af i kroppen og få den søvn jeg skulle have.

    Tror du skal tænke at det er godt, at han godt kan sove alene, og så nyde samværet med din mand. se på alle goderne. og måske kunne du starte stille og roligt med en dag af gangen. måske at han sover på sit eget værelse 1-2 gange om ugen og give dig selv lov til at give slip. så det ikke føles som et chok.

    ved ikke om det er til lidt hjælp.


  • #2   16. jul 2014 Jeg kan ikke sige ret meget mere end Janni. Er helt enig

  • #3   16. jul 2014 Det er jo dig selv der skal tage dog selv i nakken. smiley Han sover jo, så hvad er du bange for?

  • #4   17. jul 2014 Altså problemet er dig he du skal holde dig i sengen og lad vær gå der ind med mindre han græder eller andet er galt,
    Og tro mig du skal nok høre vis han græder eller får brug for trøst,
    Emma hun plejer når hun vågner kalde mor mor og vis jeg ikk svare så det far far kom nu ikk sov mere siger hun he meget sødt..
    Emma har sovet på eget værelse siden hun var 4-5 mdr, ..

    Kun på dage hvor hun vågner eller er syg så sover hun ved os..


  • #5   17. jul 2014 Min dreng er 5 uger på søndag og har sovet på eget værelse i snart 2 uger.

Kommentér på:
sove alene

Annonce