{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sutten!
  • #1   12. jul 2014 Det gjorde jeg ikke. Hun ville ikke have den, prøvede 5-6 forskellige, men ophav så da hun var omkring 4-5 uger gammel. Hun har alle dage nægtet sut.

    Nu er jeg meget glad for det, for jeg kan trøste hende med ord og kram og jeg behøver ikke vænne hende fra sutten igen. smiley


  • Michelle
    Michelle Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #3   12. jul 2014 Så den bedste måde er bare at trøste dem når de er kede af det, istedet for at give sut?? smiley

  • #5   12. jul 2014 Hvad Amalie skrev, så er det to kommentarer ud af mange hundrede mødre herinde. Så der er nok hundredevis af forskellige metoder pg holdninger.

  • #7   12. jul 2014 Jeg synes det er godt hvis sutten kan bruges som en trøst. Hvis barnet f.eks skal passes ude vil det være ret upraktisk hvis det kun kan trøstes af at være hos mor eller far.

    Min søn fik sutten for første gang i søndags (15 dage gammel) da han ville hænge i mine bryster konstant. Vi havde forsøgt at give ham den nogle gange, uden at det lykkedes, men i søndags tog han den så. Han får den ikke hver gang han er ked af det, for jeg gider ikke have et barn der skal have sut i munden hele tiden. Det er kun i nødstilfælde.


  • #8   12. jul 2014 Her fik Marcus sutten imens vi endnu lå på sygehuset, måske dag 2 er ikke sikke på opfordring af sygeplejerskerne pga han ikke kunne finde ud af tage ved brystet og sutte. De mente derfor det måske kunne hjælpe til mht at få ham igang med det. Dette lykkedes dog aldrig pga af mange uendelige forsøg.
    Han er nu ca 2,10 år gammel og i nat er hans første nat uden sin sit. Han har siden han startede i dagpleje nærmest kun brugt sutten når han skulle sove eller når han har været meget træt og pylret om dagen. Han har aldrig rendt rundt med den konstant og kan sagtens trøste uden sutten. Her er hans bamse noget vigtigere...:-)


  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #9   13. jul 2014 Altså nu er børns suttebehov og tryghedsbehov meget individuelt.
    Min ældste søn havde stort tryghedsbehov pga han er præmatur, og der var sutten rigtig god. Han lærte først at bruge den da han var mellem 1-2 mdr gammel,

    Min yngste søn lærte ret hurtigt at bruge den, men han havde ikke det store behov for den.


  • #10   13. jul 2014 Der er stor forskel på børn og deres behov!

    Min plan var at undgå sut 100%! Sådan noget skulle mit barn slet ikke bruge - jeg var en god nok mor top at trøste uden.

    Meeen, han havde et massivt suttebehov, og stak sin hånd i munden, i det øjeblik han blev født. Så da han var ti timer fik han en sut, og skulle aldrig have hjælp til at lære at bruge den.

    Min niece var 3 mdr da hun fik sin sut. De havde haft samme indstilling som mig og forsøgte at undgå den, men det fungerede klart bedre da hun fik en.

    Omvendt synes jeg klart det er bedst når man som Pernilles Clara kan undgå en sut. Men jeg fortryder dog ikke at Vito fik en, for det var virkelig et behov for ham.


  • #11   13. jul 2014 Børn er netop meget forskellige, og der er børn der har et meget stort suttebehov, det har C aldrig haft.

    Jeg er super glad for det, men havde hun taget en sut, ja så havde vi da nok brugt det.


  • #12   13. jul 2014 Moni brugte mig som sut, så hun fik en sut af personalet på fødegangen og den tog hun pænt imod..
    Det var intet problem af tage den fra hende igen.


  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #13   13. jul 2014 Min søn får den når han er træt ellers ikke, han Gidder den ikke medmindre han er træt..

  • Michelle
    Michelle Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #14   14. jul 2014 tusind tak for svar smiley

Kommentér på:
Sutten!

Annonce