{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme
  • #1   8. apr 2014 Men risiko for at lyde lidt for åndelig..

    Hvad handler drømmene om? Tit og ofte har drømme og mareridt jo en dybere mening/betydning?


  • #2   8. apr 2014 Barn med Night terror kan ikke huske hvad de drømmer om eller at det er sket ligesom han gå i søvn

  • #3   11. apr 2014 uhh den er svær men jeg ville prøve en hypnotisør, er det noget der har stået på længe? og hvis de ikke kan hjælpe så måske en af dem der kan kontakte afdøde, kan ikke stave til det (cevuliant).

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #4   12. apr 2014 Mit er der endnu. Jeg er snart 30 år. Min søn på 7 år lider også af det. Man kan ik gøre noget andet end at hjælpe ham igennem det, når det sker.

  • #5   12. apr 2014 Henrik&vibeke tror ikke lige det har noget med de afdøde at gøre

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #6   12. apr 2014 Det har intet med afdøde eller clairvoriance at gøre. Man drømmer simpelthen så virkeligt, og kan ikke vågne fra drømmen.
    Min søn græder voldsomt, det hjælper at tage ham op, snakke til ham, nusse ham og langsomt vægge ham. Så er han vågen lidt, får lidt vand også i seng.
    Dagen efter har han glemt det.

    Jeg selv græder ekstremt meget, og snakker meget. Har virkelig levende drømme. Jeg kan ikke vågne af dem, det er meget ubehageligt. Jeg husker ik at have været vågen og ej heller selve drømmen. Kan kun huske at det er onde drømme smiley


Kommentér på:
Drømme

Annonce