{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.069 visninger | Oprettet:

Mia N
Mia N
Tilmeldt:
11. sep 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99

Babytøj {{forumTopicSubject}}

Sidder og leder efter tøj i str 62 så vi kan have det meste hjemme til når han vokser ud af størrelserne mit eneste problem er at jeg er mega kræsen hvad tøj angår...
Så hvor kan man finde noget tøj der ikke er for babyet at se på, men samtidig er til at betale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babytøj
  • #1   3. apr 2014 Jeg kan godt lide tøj fra:
    Zara.
    H&M (køber jeg dog ikke så meget for tiden med print på pga kemi)
    Name it
    Smartkids.dk - danefæ, wheat, molo - gerne på udsalg smiley
    Bilka/Kvickly

    Tror lidt det er det jeg kigger for tiden. smiley



  • #2   3. apr 2014 Hvornår på året forventer du str 62 ? Sommer? Efterår? Vinter? Forår ?
    Og hvilke alder forventer du ?

    Her har mindstemanden stort set kun mærketøj som hummel. Ej sikker lej, småfolk, molo, hollys osv.
    Jeg køber udsalg og lagersalg..
    Elsker Magasin, elsker sportsmaster, ønskebørn og babysam. De har de mærker jeg kan lide og til gode udsalgs priser. smiley


  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #3   3. apr 2014 Jamen jeg har termin i maj så omkring sommer, men altså man kan jo aldrig regne med den danske sommer...
    Molo er jeg også helt vild med mange af delene men prisen kan jeg tilgengæld ikke lide...
    Bilka/kvickly/Føtex køber jeg i hvis jeg finder noget sødt, synes bare ikke altid de har det største udvalg til drenge..
    H&M har bare heller ikke særlig meget til drenge i den størrelse synes jeg det først når man kommer op i 68-74 de begynder og have noget der kan ligne noget.
    Dermed ikke sagt at jeg ikke køber der, for jo det gør jeg i stor stil hvis jeg finder noget jeg lige synes han skal have.


  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #4   3. apr 2014 Hummel synes jeg også er fedt, men igen prisen der afholder mig fra det.

  • #5   3. apr 2014 Når du køber udsalg er det tit samme pris som i h&m osv.
    Giver fx 70 - 100kr for heldragter
    30 - 70kr for kort/lang ærmet bodyer
    100kr pr bukser osv


  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #6   3. apr 2014 Det faktisk en okay pris, men hvor finder man det henne? Det jo der mit problem det er, aner ikke hvor jeg skal lede.

  • #7   3. apr 2014 Hov, hvis man ikke er super sart med tøj, så er brugt tøj rigtig nemt og billigt at få fat i.
    Især i de små størrelser - 50-74 ca, er tøjet som regel som nyt, fordi folk ikke når at bruge det så meget.
    Jeg handler rigtig ofte på trendsales. Du får en molo body, næsten ny til under 60-70 % af original prisen. Det kan virkelig godt svare sig at kigge derinde et par gange om ugen. smiley - Nogle gange finder jeg helt ubrugte ting, med prismærke, til ca halv pris eller mindre.


  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #8   3. apr 2014 Jeg er ikke sart smiley køber gerne brugt, det meste af det tøj vi har i str 50-56 er købt brugt da der er meget at spare smiley

  • #9   3. apr 2014 Jeg elsker også et godt køb, så skidt pyt med at der er en anden baby som har haft det på 2-3 gange smiley
    Bare det er fra røgfrie hjem, og vasket i allergivenligt pulver. Men det er baby tøj som regel, da folk er meget obs på det for tiden.


  • #10   3. apr 2014 Jeg er selv medlem af nogen facebookgrupper f.eks. baby/børneverden hvor jeg også har et mappe med tøj jeg sælger som næsten ikke eller slet ikke er brugt. Man kan finde mange ting til billig penge på den slags facebooksider.


  • #11   3. apr 2014 F. eks. jeg selv sælger den her i str. 62. Næsten ikke brugt. Billede driller lidt, den er jo rød og i fint stand. Der er mange flere af babytøj til at finde på facebooksider.

    profilbillede
  • #12   3. apr 2014 Er ret vild med Krymmel, de har altid gode tilbud, dejlige farver, god kvalitet og så passer formen godt til mine lange slanke børn smiley


  • #13   4. apr 2014 Har du kigget herinde: http://www.next.co.uk/

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #14   4. apr 2014 Nej har ikke været på udenlandske hjemmesider og kigge smiley

Kommentér på:
Babytøj

Annonce