{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Ble skift i børnehaven {{forumTopicSubject}}

Hej,

Emma har nu været i børnehave i godt en mdr,

Men hun er rød i. Skridtet og fuld af knopper og aldrig vasket ren for aff. Ca hver dag.

( hun bruger stadig ble pga hun havde tynd mave og lavede i bukserne et par gange og derfor ville hun have ble på igen, og i start af børnehave valgte jeg at det vat det bedste for hende. )

Jeg har flere gang bedt dem om og vaske hende ren og alt det, men de vasker bare ikk aff ordenlig af.

Hun har tit aff når jeg henter hende i bleen som jeg kan se har siddet rigtig længe da det helt ud tøret,

Emma laver tit aff om eftermiddag hvilket jeg har sagt og bedt dem holde øje med og Emma er ikk den der kommer og siger vis hun har lavet adder.

Før hun kom i børnehave var hun aldrig rød , og var altid vasket helt ren.

Hendes skamlæber og mås plus baller et helt spættet og ild røde.

Hvordan får jeg børnehave til tage mere ansvar over for mit problem??

Jeg har sagt det 1000 gange og nok hver dag kommentere jeg på hun igen er rød og ik vasket ren. Og de siger jamen det skriver vi lige i bogen så det fremover blir gjord og dit og dat.

Hjælp med gode råd.


Kommentarer på:  Ble skift i børnehaven
  • #1   28. mar 2014 Du går til ledelsen.

  • #2   28. mar 2014 Okay, det vil jeg gøre, for jeg pænt træt af det og det synd for Emma hun siger av av mor , hvilket jeg godt vil tro,

    Jeg så småt begyndt og kunne lokke bleen af hende 5 min max om aften hun siger bare ader ader og går helt i panik hun nok bange for lave igen, så jeg går stille frem med tage bleen fra hende,



  • #3   29. mar 2014 Du skifter hende hverdag inden du tager fra børnehaven. Er der noget i bleen, henter du personalet.
    Min søn tålte ikke børnehavens bleer og slog kraftigt ud af dem.
    Jeg vil mene at kan de ikke finde ud af at ordne ungerne ordenligt for neden, har man et alvorligt problem. Jeg ville have meget svært ved at stole på deres kompetencer fremad hvis en så basal ting ikke kunne gøres ordenligt
    Jeg ville bestemt gå til lederen og den der er ansvarlig. Hjælper det ikke ville jeg mene at der er så alvorlige kommunikations problemer at jeg ville forlange at blive rykket til et andet børne hus der kan klare de basale ting uden problemer.

    Kan lige sige, at min knægt vat 3 år og 7 mrd før han smed bleen han var bare ikke klar før.


  • #4   29. mar 2014 Vil også sige tag den med enten jeres faste pædagog eller ledelsen.

    Som pædagogmedhjælper i en børnehave vil jeg blot sige man jo desværre ikke altid opdager de har noget i bleen, da man jo ikke er tæt på børnene hele tiden på samme måde som i dp og vs og f.eks er man ude på legepladsen er det endnu svære at opdage disse bleer når børnene ikke selv kommer og siger det. Men puha de gange jeg opdager en ble der har siddet længe får jeg personligt dårlig samvittighed. Men det kan bestemt ikke accepteres at hun ikke er vasket ordentlig når hun har haft aff. Det må bare ikke ske.


  • #5   29. mar 2014 I vores børnehave er det ikke de samme der lukker og møder,

    Men jeg har sagt det flere gange .

    Jeg tjekker altid bleen når jeg afl og henter.

    Men jeg tænker når jeg har sagt hun ca laver adder på de tidspunkter kunne de måske spørge ind til det,

    Jeg ved de går ude fra ca kl 11:30-12:30 og til de bliver henter og jeg henter Emma mellen kl 14:30-15 .

    Og aff sider så at jeg tænker det nok har sat over en time og mere.

    Jeg tager en snak med dem mandag. Og ellers siger jeg til dem at jeg går videre med det vis de ik opper sig.

    Det en skide god børnehave og hun så glad for være der så vil jo helst at hun kunne blive, og det passer også bedst med mig arb osv da manden ikk har køre kort


  • #6   29. mar 2014 Når de ved at hun ikke siger til, må de jo være opmærksomme.

    Vito siger heller ikke til, ofte lugter det ikke, og tit lyver han når man spørger. Han svarer nej, fordi han ikke altid vil skiftes. Han har MEGET sart hud, så går der mere end 10-15 minutter, så begynder han at bløde.

    Han går også i børnehave (dog med sit personale fra vuggestuen, da det er en integreret institution), og de har altså bestemt tid til at se og ordne bleen..

    Een ting er at de fleste blebørn i bh-alder selv kan sige til, men når din datter ikke siger til, og endda skider på faste tider, er de simpelthen for dårlige til deres job.


    De må have en tavle med børnenes navne. Der bør der ganske enkelt stå "husk Emmas ble!" evt. med tidsrum på, for hvornår hun normalt har afføring.


    Hvis personalet en dag har overset Vitos ble, hvilket jo KAN ske, er de meget kede af det.


    At personalet ikke vasker hendes numse ordentligt efter afføring, er 100% uacceltabelt!


  • #7   29. mar 2014 Ja det syntes jeg osse de har en tavle hvor de skriver når de har aff og vis de sover til middag hvad kl de puttet og vågnet osv

    Jeg taler med dem igen på mandag, nu hendes mås pæn igen her til week.



Kommentér på:
Ble skift i børnehaven

Annonce