{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.663 visninger | Oprettet:

Sker der snart noget? :( {{forumTopicSubject}}

Uhh hvor gider jeg bare ikke være gravid længere ... Har termin på fredag, så 3 dage endnu.. meen er der noget på vej eller skal jeg gå 14 dage over tid, håber jeg godt nok ikke.. Jeg har haft rigtig mange plukveer den sidste uge, de sidste par dage har nogle af plukveerne taget til og gået ned i benene. Jeg er rigtig øm i maven og det stikker tit, føler jeg skal på toilettet og "lave" men der sker ingenting. Følger mig total proppet. For en uge siden gik noget af slimproppen og min plukveer tog til, jeg var inde og vende på FG, men ingenting, jeg var kun 1 finger åben.. de sidste 2 dage har jeg haft sindsyg meget Slim i underlivet. er det slimproppen eller bare øget udflåd,? det minder mig om snot total slimet og rigtig meget af det. tager bad hele tiden, der er intet blod i det.
Er jeg ved at gå i fødsel eller er det ingenting.,.. Andre der har det som mig eller har haft?

Uge 39+4


Kommentarer på:  Sker der snart noget? :(
  • #1   25. aug 2009 følger med, har termin samme dag som dig, og har haft mange mens smerter siden i torsdags, uden der er sket noget. og min slimprop gik for 2 uger siden ca.

    Har det ligesom dig, men enormt meget slim i underlivet.. Så håber nogle kommer med nogle svar til dig som jeg kan følge:-)


  • #2   25. aug 2009 hej smiley hvor længe har du været slimet i underlivet?

  • #3   25. aug 2009 sådan ca en uge, syns det har været rigtig slem siden i onsdags, hvor jeg begyndte torsdag at få ondt i lænnen og mange lignede mens smerter, men der er intet sket endnu

  • #4   25. aug 2009 lyder præcis som mig, er ved at blive sindsyg, og føler mig vildt ulækker hele tiden, tror jeg går i bad 4-5 gange om dagen... Ved ik om det lyder underligt? men har du luft i maven?

  • #5   25. aug 2009 ja har luft i maven, er også i bad et par gange om dagen. - føler mig ulækker og det går ud over ens selvvær.. Håber også der snart sker noget..

  • #6   25. aug 2009 Ih hvor er i mange der har termin på fredag smiley

    De smerter i føler er de sidste plukveer inden de vender op og tager til i styrke, slim i underlivet er meget normalt den sidste tid, især når slimproppen er gået smiley Hvis i virkelig er trætte af at være gravide, så må i jo igang med alle de gode gamle råd til fødsel smiley



  • #7   25. aug 2009 May: Har gået 12 km en dag, det hjalp intet. har løbet en masse på trapperne i vores opgang uden det har hjulpet. masse sex hjælper heller ikke... har slæbt brænde og stablet brænde uden det har hjulpet.
    Har spillet wii og det hjælper heller ikke, tror ikke på der er noget der efterhånden kan sætte det igang:-(


  • #8   25. aug 2009 Vi vil have vores lille pige til verden nu - Det lyder som om du normalt er aktiv, derfor vil de gode gamle råd med trapper osv ikke virker for dig, har du prøvet fløde på brystvorterne og så massage af brysterne?

    Til jer begge - Hvis i har ulidelige smerter og ikke kan klare mere, så kontakt FG eller jordmoder og bed dem løsne hinder, det er ikke meningen i skal have det ubehageligt ved at være gravide jo.



  • #9   25. aug 2009 ja er da aktiv et par gange i ugen smiley

    Vil de godt bare gøre det selv om der er nogle dage til termin endnu??=


  • #10   25. aug 2009 en jeg kender har termin samme dag, hun fik løsnet hinder sidste uge.

  • #11   25. aug 2009 okai, fordi hun ikke kunne holde det ud mere eller?? Ej skal til Jm på torsdag så må jeg hellere spørge hende om hun vil løsne den der hinde

  • #12   25. aug 2009 Arrh lækkert jeg har endelig været på toilet, ved godt det lyder underligt, men har virkelig haft brug for at komme af med det, og pludselig løber jeg på toilettet.. smiley

    Håber ikke der går 14 dage endnu, sidst jeg var til jordmoder der ville hun ikke gøre det, for det kunen ske det ikke virkede og jeg i stedet fik vildt ondt, og det ville hun ikke byde mig. øv tænker jeg lidt.. Jeg har også prøvede alt. Men nu har jeg lige snuppet mig min første øl i 10 måneder, og så skal jeg da lige sige godnat til trapperne smiley bare lige for at prøve.. Det du siger om brystvorterne. det har jeg prøvede meget for min jordmoder og min zoneterapeaut sagt jeg skulle forsøge mig med. men kan du forklarer hvordan skal jeg gøre det præcist og hvor længe ? smiley


  • #13   25. aug 2009 Du må for det første da ikke drikke øl, og for det andet skal du nulre brystvorterne, ligesom hvis man skal gøre dem stive, og så have fløde på samtidig, eller evt lade kæresten slikke lidt på dem, det stimulere nogle ting som kan sætte fødslen igang smiley

  • #14   25. aug 2009 jo man godt drikke en enkelt. Min jordmoder fortalte at en øl også er godt hvis man er gået i veer og har meget ondt, så kan man drikke en for at slappe af og det hjælper lidt.. Nogle bekendte siger det hjalp med en god øl og så løb på trapperne, så ville da lige prøve det smiley

    Har brugt meget tid på at nuldre brystvorter, men sys ikke rigtig det har givet noget, så derfor jeg tænkte om jeg måske gjorde det helt forkert


  • #15   25. aug 2009 Du skal gøre det stille og roligt, evt pres lidt mælk ud samtidig.

  • #16   25. aug 2009 okay smiley ja mælk er der rigeligt af... Hader bare når man vågner om morgen og der ikke er sket noget i løbet af natten, man hører næsten altid at folks fødsler går igang i løbet af natten,..

  • #17   25. aug 2009 tak for råd, det må jeg prøve.. smiley smutter for i aften.. ha en god aften

  • #18   25. aug 2009 forresten din veninde der fik løsnet hinder, har det hjulpet?

  • #19   25. aug 2009 Jeg har født begge mine hhv 10 og 4 dage før tid, den ene fødsel gik igang om morgene og varede til morgenen efter klokken 05.22, det tog 22 timer i alt, det var nummer 1 og nummer 2 gik igang præcis klokken 00 med 10 minutter mellem veerne, og derefter hver time gik det ned af, indtil hun kom til verden klokken 13.15, det tog 13timer og 15 minutter i alt smiley

    Havde meget aktivt sex liv, havde sex max 2 timer inden fødslerne gik igang, og han var meget glad for de store bryster smiley man har under graviditet smiley


  • #21   25. aug 2009 heh okay .. vi har haft sex nogen gange, sys bare slet ikke det behageligt fordi jeg har så ondt i lænden.. Men måske jeg skulle bide det i mig smiley

  • #22   25. aug 2009 Hej Nadia: Har du prøvede nogen ting?

  • #24   25. aug 2009 Jeg var i søndags ude og gå en tur, hvor jeg det sidste stykke over til bilen giver mig til at løbe, det gav virkelig noget... fik nogen plukveer der gjorde nulllernaller i lang tid.. Det gik væk igen, men følte der skete noget. Ku være man skulle forsøge sig med det igen.. har lige taget en god gang op og ned af trapperne, det gav os en del, men det forsvinder sikkert igen...

  • #25   25. aug 2009 Ja jeg er 40+5 idag og har det ligesom jer, men intet yderligere.... Gud hvor ville jeg ønske der snart skete noget..... smiley

    Jeg prøvede zoneterapi igår, og lige siden haft en del plukveer og trææken ned i lænden, men heller ikke mere.... Plus har også en del luft og fornemmelse af at skulle på toilettet konstant, men intet kommer.... Træls.... smiley


  • #26   25. aug 2009 jeg har prøvede zoneterapi 2 gange, men heller intet. godt nok var det i uge 38, er tættere på nu.. Jeg har lige prøvede med nogen højeknæ løft på stedet, det gav nogen gode plukveeer. tror jegvil lave lidt til , og så håbe der kommer noget i nat.. Man kan da ha' lov at håbe smiley

  • #27   25. aug 2009 vi har det meget ens alle 3. Det må sku da betyde et eller andet :=)
    I HOPE:)


  • #28   26. aug 2009 ja vi kan håbe det er tegn smiley

  • #29   26. aug 2009 tusind tak, kan godt bruge lidt ve-støv. Har så ondt i maven konstant, ikke til at holde ud..


  • #30   26. aug 2009 Hvis du har så ondt, så må du kontakte FG, for det er ikke meningen man skal have smerter, det kan nive og gøre lidt ondt, men direkte smerter er ikke meningen. Medmindre du er i aktiv fødsel.

Kommentér på:
Sker der snart noget? :(

Annonce