{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.269 visninger | Oprettet:

Så kom min skat til verden :D {{forumTopicSubject}}

Så blev det min tur smiley
Jeg vågnede og skulle tisse, så gik på toilettet, efter jeg havde rejst mig fra toilettet kom der 5-6 dråber mere, ikke noget jeg som sådan tænkte over.. smiley Gik i seng igen og skulle nyse, kunne mærke der kom noget mere ud, og tænkte at det var ikke normalt..
Så jeg stod op og der kom vandet kl.09.56.. ikke en stor skylle, men det kom.. Så vækkede kæresten, ringede til min mor der skulle med til fødslen og ringede til fg, tullede stille og roligt rundt og pakkede færdig også satte vi kursen mod fg smiley
Da vi ankom var jeg 3 cm. åben og veerne bed en lille smule smiley Fik kørt ctg og det hele var smukt smiley Det gik stille og roligt fremad, og veerne bed mere og mere, fik maske med lattergas, tog den 4 gange, men syntes ikke det virkede, så smed den væk igen smiley
Der blev ringet efter epidural omkring kl.14.45 da det bare gjorde ondt, men nåede aldrig at få den, da jeg lige pludselig var 9 cm. åben. Ca kl.15.20 fik jeg pressetrang, og var helt åben, fik maske med ilt og fik lov at presse smiley og kl.15.32 fik jeg min smukke søn på brystet smiley han er 52 cm lang og vejer 3360 g smiley født dagen før termin smiley
Vi har det alle tre godt, men ret trætte smiley Og lille Elias ligger bare og sover, enten på mit bryst eller på fars bryst smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom min skat til verden :D
Kommentér på:
Så kom min skat til verden :D

Annonce