{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.281 visninger | Oprettet:

hvornår pokker ved man at ens forhold er slut ? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at ingen kan svarer på det men jeg er så desperate lige nu at jeg søger hjælp her...

Min kæreste og jeg har til januar været sammen i 10 år. Jeg var 16 den gang han 20. Vil har 2 piger sammen på 5 og 3..

Det hele startede da den ældste kom jeg mistede lysten til sex men det var jo helt normalt. Så fik vil den mindste og derefter forsavnd min løst mere og mere. Til sidste var det måske en gang om mdr. Vil havde sex men de sidste 4 mdr. Har vil intet haft og jeg kan slet ikke have han rør ved mig...

Meget af det handler også om at han aldrig har været der jeg har stået med det hele alene fra dag et og det er åbenbart nu blevet for meget...
Og nu er jeg bare i tvivl om hvor vilt jeg overhoved elsker ham, synes på mange måder vil bare er venner og forældre og det er det. Der er ingen gnist og jeg savner ham ikke.

Samtidig er jeg også typen der altid har sagt det ikke skulle blive mig der blev "skildt" lige som alle andre og det var for nemt.
Men nu stå jeg her aligevel...
Sorry den lange smøre men har bare behov for at dele med nogle...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår pokker ved man at ens forhold er slut ?
  • #1   15. jul 2014 Hej smiley kan og vil ikk fortælle dig hvad der er bedst menkan gortælle om mine egne erfaringer. Ved min søns far vidste jeg længe st det ikk ville holde. Og det sidste meget lange stykke tid fik jeg det dårligt når han rørte ved mig. Det resulterede i at han for at vise at det var hans ret, bare blev ved ligemeget om jeg græd, råbte ad ham eller sagde stille og roligt ar det var ubehageligt.
    Der var selvfølgelig mange andre ting inde over som gjorde at jeg gik fra ham. Men en af de ting der beviste over for mig selv at nu var det slut var at jeg ikk savnede ham længere. Var på weekender væk fra ham og jeg savnede ham ikk.
    Men hvad du skal gøre og hvad der er bedst for jer ved jrg ik smiley


  • #2   15. jul 2014 Tænker om ikke det var en mulighed at snakke med en parterapeut eller en sexolog omkring jeres forhold?

  • #4   16. jul 2014 Tak for jeres ord, der er måske ikke alverden men langt mere end i aner..

    Maria er ked af at høre i skulle så lang ud. Men desværre har jeg også her født det som et overgreb 2 gange dog uden det var det.

    bcd det har vi også snakket om men som Jette siger der skal følelser til for at man kan arbejde og det er dem jeg desværre er bange for er væk.


Kommentér på:
hvornår pokker ved man at ens forhold er slut ?

Annonce